Skip to main content

Vroeger ging ik altijd met 4 meisjes naar het bos 

Hun moesten mij vangen en als ze dat deden moest ik alles doen wat ze vroegen zoals alle kleren uit 

Ze hebben me ook vastgebonden aan een boom zonder kleren aan dat vond ik wel leuk want ze zaten ook altijd aan mijn hele lichaam zelfs aan mijn  piemel ik moest ook vaak rollen over de grond of ze gingen me proberen te eten maar het leukste vond ik toch dat ik alles moest doen en dat zonder kleren .

Wie heeft dit vroeger ook gedaan?

Tekst deels verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 3 en 6.

veel over gefantaseerd maar nooit echt uitgevoerd… jammer eigenlijk


veel over gefantaseerd maar nooit echt uitgevoerd… jammer eigenlijk

Ja maar ik heb het gisteren weer gedaan maar toen moest ik een uur in de hete zon liggen zonder kleren dat deed pijn terwijl ze mij aan aftrekken waren en pijn aan het doen


ja ik deed dit vroeger ook altijd en dan gingen ze me aftrekken, die kinderen waren toen 12, en ik was 10 dus ik wist ni wat me overkwam mr 1 keer kwam hun moedder en toen ging ze meedoen omdat die moeder echt psyco is. ze heeft nu gelukkig een diagnose. Ook zitten die kinderen nu in een gesloiiten zorg instelling

 


ja ik deed dit vroeger ook altijd en dan gingen ze me aftrekken, die kinderen waren toen 12, en ik was 10 dus ik wist ni wat me overkwam mr 1 keer kwam hun moedder en toen ging ze meedoen omdat die moeder echt psyco is. ze heeft nu gelukkig een diagnose. Ook zitten die kinderen nu in een gesloiiten zorg instelling

 

Ja vorige week hadden ze me vastgebonden in het bos de hele nacht verstopt waar niemand langs liep dat was ook leuk ik was soort van ontvoerd


🤔


Wat moeten ze mij de volgende keer laten doen laat wat achter mischien komt jouw idee  voor


Reageer