Skip to main content
Vraag

Alleen thuis

• July 26, 2026
  • 13 reacties
  • 1094 Bekeken

JoMei
Forum|alt.badge.img

Hey Jongen en Meiden,

Ik ben over een paar dagen alleen thuis en weet niet wat ik allemaal wil doen.

Wat doen jullie als jullie alleen thuis zijn? Misschien brengen jullie me op ideeën!

13 reacties

Forum|alt.badge.img

Waar ligt je interesse in? 

JoMei
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 26, 2026

Ik wil graag nieuwe dingen proberen dus wat doe jij meestal als je alleen thuis bent?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 26, 2026

wat heb je allemaal dat je kan gebruiken en wat vind je te ver gaan?

JoMei
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 26, 2026

Ik heb heel veel dus noem maar wat. Ik vind niks tever gaan, soms is de randjes opzoeken ook juist geil

Forum|alt.badge.img

Hoe oud ben je en wat was je zelf van plan?

Yusa
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • July 27, 2026

Ik ben niet vaak alleen thuis, maar toen ik dat wel was (ongeveer drie keer) heb ik een biologieles gedaan en wat snoep gegeten🤫 en een muziekje opgezet. Daarna nog in de tuin eendjes gevoerd. 

Doei.

JoMei
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 27, 2026

Hoe oud ben je en wat was je zelf van plan?

Ik ben 16 jaar en ik ben nog niks van plan maar ik wil jullie ideeën doen

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 27, 2026

Hoii ​@JoMei 

Je kan naakt in huis rondlopen, voor de spiegel met jezelf spelen, een erotische film kijken, op plekken dingen doen die je niet doet als je ouders thuis zijn, iemand anders uitnodigen (meiden/jongens) om seksuele dingen te doen

Hopelijk heb je hier wat aan

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 28, 2026

meschien mag iemand mee naar je huis

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 28, 2026

Als eerst, dit kon ik niet uit de reacties of je naam halen, ben je man of vrouw? Want als man kun je dingen doen die je als vrouw niet kan... En ofc omgekeerd.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 28, 2026

Ga helemaal naakt door het huis lopen en masturbeer tot je klaarkomt terwijl je jezelf filmt

Forum|alt.badge.img+1

Hey, ik ben eindelijk bijna nooit alleen thuis, heb namelijk een broer en moeder en vader en er is altijd wel 1 iemand thuis meestal me broer, maar als ze niet thuis zijn leef ik me uit haha. Dan kan ik gewoon vrij kreunen en zonder op te letten gewoon naakt op bed liggen enzo en nieuwe dingen uitproberen dingen die vibreren enzoo

Groetjess

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 29, 2026

Ik zou echt de grootste hut ooit maken in de woonkamer (natuurlijk wordt het een puinhoop, en verschrikkelijk om weer op te ruimen XD) en dan wat vrienden vragen om te logeren en dan maken we het heel gezellig met lampjes en snacks en gaan we een film kijken, de tv hebben we natuurlijk in de hut gebouwd