Vraag

alleen met monteur

  • 21 May 2021
  • 9 reacties
  • 584 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hoi iedereen,

een monteur komt zo zei mijn ma net maar ze is niet thuis en dus ben ik alleen thuis het klinkt raar maar ik ben echt bang dat hij me gaat verkracht ofzo help ik heb al nee gezegd maar mijn moeder zei dat ik me niet zo moet aanstellen maar ik stel me niet aan

help me aub tips???

grtz Lexi


9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

kan je met iemand bellen als hij er is?  Ik denk dat je je ook niet zoveel zorgen hoeft te maken, maar snap dat als je bag bent dat het niet fijn is.

hoiii

 

de monteur gaat je heus niet verkrachten hoor. ik zou je er gewoon niet te veel zorgen over maken en gewoon rustig blijven. 

Hallo loliexi :) 

Je hoeft niet van iedereen te denken dat die jou gaat verkrachten. De kans is zeer klein dat de monteur jou gaat verkrachten.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 1
Badge +1

dank jullie wel voor jullie reacties!!!<3

maar ik heb een soort van angst voor dat soort dingen. maar ik durf ook niet langs mannen of jongens te lopen en zelf niet langs mijn vader

maar alsnog bedankt voor jullie reacties<3

Badge

Waarschijnlijk doet hij het niet 

Maar als je er echt bang voor bent kun je altijd iemand vragen om te komen.

Als je denkt dat je dan weer gezeur krijgt kun je zeggen dat die gene huiswerk met je komt maken

Badge

Als je bang bent verkracht te worden bij mannen en jongens moet je er mischien eens naar laten kijken.

 

maar ik heb een soort van angst voor dat soort dingen. maar ik durf ook niet langs mannen of jongens te lopen en zelf niet langs mijn vader

Heb je daar wel eens hulp voor gezocht? Ik bedoel niet dat je gek bent, maar het lijkt me erg onhandig. Wellicht kan je dit een keer bespreken met iemand die je vertrouwt zoals een vriendin, je mentor, een vertrouwenspersoon (op school) of een psycholoog?

Reputatie 1
Badge +1

nee maar ik ben zo een iemand die bang is voor de kleinste beweging en dat mensen je aankijken, kijk bijv. ik een (mannelijke) docent kijkt me maar 1 sec aan ik voel al helemaal bekeken

ik vind dit echt niet meer leuk en ik durf het niet te zeggen:(((

Juist daarom. Als ik jou was zou ik daar dan hulp voor zoeken, als je er last van hebt/het niet leuk vindt. Therapie is ook een optie. Dat klinkt misschien extreem maar heeft bij mij - weliswaar meer bij sociale ‘problemen’ - erg geholpen en is echt niks om je voor te schamen. Heb je daar weleens naar gekeken?

Reageer