Skip to main content
Vraag

alleen een luier aan

• September 5, 2024
  • 14 reacties
  • 2042 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ben ik de enige bedplasser die weleens met alleen een luier aan rond loopt thuis ?

14 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 5, 2024

Hi, bij ons thuis doen we dat ook gewoon hoor. Helemaal als het zo warm is als nu. Groetjessss

• September 6, 2024

Ik doe het niet vaak, maar in het weekend loop ik wel eens met enkel een shirt en de luier eronder door het huis.. Helemaal naakt bovenom is toch een beetje raar, wanneer de gordijnen dicht zijn kan het natuurlijk wel gewoon.

Groetjess!

• September 8, 2024

Ik doe eigenlijk hetzelfde als @Anoniemste meisje ik loop ook vaak in alleen en luier en shirt rond in de avond en ochtend in de winter als het kouder is loop ik meestal met een romper of onesie eroverheen rond.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • September 8, 2024

@Tom2008  heyyy

ik ben een meisje en ik draag wnr ik ongesteld ben een luier als ik ga slapen en je hoeft je daar echt niet voor te schamen hoor maar ik draag dan meestal wel een kort broekje gwn op die luier aan met een shirtje. groetjes -N😘

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 8, 2024

Hey net als @Linne01 en @Anoniemste meisje draag ik ook alleen een shirt en een luier

Maar echt raar is het niet als jij je daar fijn bij voelt

Liefs fleur

• September 8, 2024

Hoii net als @Linne01 en @Anoniemste meisje draag ik meestal gewoon een luier en een shirt. Soms ook een rompertje. Heel soms wel alleen een luier maar dat is maar bij een paar bijzonder heden. 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 23, 2024

Nee dat doe ik ook nog vaak 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 16, 2025

Nee als het heel warm is loop ik soms ook wel eens in Alleen me luier maar meestal een shirt er over dus is best normaal kleine kinderen doen dat ook abri's dus kan geen kwaad

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 17, 2025

ik vind het ook heerlijk aar ik ben geen bet plasser ik vind het gewoon fijn om in een luier rond te lopen  en trouwens ben 13 jaar oud en een jongen

*Tekst aangepast door Kindertelefoon in verband met forumregel 5*

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 8, 2025

Je bent niet de enge ik draag 24/7 luier ( medische reden) dus ja al het heel warm is buiten loop ik ook gewoon rond in of mijn romper of aleen een luier 

Groetjes

• May 29, 2025

Ik draag alleen als het heel warm is alleen een luier. Anders gewoon met kleren of pyjama 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 2, 2025

Loop zo vaak alleen in een luier thuis, maakt niet zoveel uit. 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 17, 2025

Ik loop als het warm is thuis rond met een romper

Zijn er hier meer kinderen die dat doen?

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 3, 2025

Ik en mijn zus lopen ook best vaak rond in alleen onze luiers maar wel vaak met een shirt erboven. Uitgezonderd als het wel eens erg warm is zoals afgelopen zomer dan dragen we soms alleen een luier en beha

Seashell