Allebei een natte droom

  • 23 July 2019
  • 4 reacties
  • 949 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Een vriend van me was dus bij mij longer en we sliepen in een tent lees men ander topic " vriend wil met me aftrekken" eerst want dan weet je miss wat meer maar ik was al vergeten hem te vertellen over een rood lijntje op men pik maar zijn uiteindelijk in slaap gevallen maar ik had een natte droom en werd wakker en ging aftrekken toen werd men vriend wakker en zei dat hij een natte droom had en zag mij toen aftrekken en dus deed hij het zelf ook en uiteindelijk deed hij mij aftrekken en ik bij hem en kwamen we nog weer klaar maar wat moet ik nu doen want er zit nu allemaal sperma op onze luchtbedden en het is opgedroogd en het stinkt
Weet iemand wat we nu moeten doen?
(het rode lijntje maakte hem niet uit hij vond het. Juist geil)
13 jarige jongen

4 reacties

Ik denk dat de beste oplossing voor dit is dat je dat eraf probeert te wassen met zeep, maar het is wel lastig dat het al is opgedroogd dus het zou zomaar kunnen dat het niet helpt. Maar ik zou het proberen . Wassen met warm water en zeep
@Beginneling we zij naar mijn vader gegaan en hebben hem alles verteld en hij begreep het ook wel dat wij wss net in de puberteit komen en heeft ons geholpen met schoonmaken maar het hielp niet echt dus we hebben de luchtbedden weg gegooit en zijn naar de winkel gegaan om nieuwe te kopen en mijn vader heeft het ook verteld aan de vader van men vriend (niet aan zijn moeder want die zijn gescheiden en hij woont alleen bij zen vader) en hij heeft het ook tegen men moeder verteld ookal wilde ik dat zelf niet.
Dus het is uiteindelijk toch nog goed gekomen 😁
Dat is heel fijn om te horen, en veel geluk verder

Beginneling
Hoi

Goed dat het opgelost raakte, en fijn dat je vader begrip kon opbrengen.

Ik ben geen campingexpert (verre van zelfs), maar bestaan er een soort hoes- of beschermlakens voor luchtbedden? Moest er in de toekomst iets gelijkaardigs gebeuren, hoef je enkel de hoes in de wasmachine te doen.

Groetjes
Kenshin

Reageer