Akward!

  • 27 August 2018
  • 4 reacties
  • 1084 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey y'all!

Ik heb echt een super gênant verhaal. Oké hier komt ie..(btw ik ben 12 jaar oud)

Ik heb dus een buurmeisje, 8 jaar oud. En ik heb geen andere meiden of jongens in mijn buurt van mijn leeftijd dus ik ben wel eens met haar. Mijn ouders en haar ouders kunnen het goed met elkaar vinden dus we gaan soms barbecueën of borrelen en zo. Op een dag was het best warm en mijn buurmeisje (ik noem haar ff T) had dus een inniminni zwembadje in de achtertuin staan. Ze vroeg of ik mijn bikini wou aantrekken zodat we met het water konden spelen. Ik zat dus in dat zwembadje, en T vroeg ineens: ''Kan jij je bikinitopje opblazen?'' omdat ze zag dat ik dat deed. Klinkt heer raar i know, maar mijn bikinitopje heeft een dubbele badstof, waardoor je het kan opblazen. Zij vond dat dus helemaal geweldig dus ik ging er gewoon mee door. Maar ik vond het een beetje akward worden dus ik stopte er maar mee. En toen gingen we dus nog een tijdje spelen en zo en we hadden dus een barbecue met hen en we gingen dus ook wat eten. Nou ja, rond 9 uur 's avonds was het wel klaar en gingen we omkleden. We gingen in haar kamer omkleden. En ik stond daar in mijn onderbroek mijn bh aan te doen. (sorry misschien te veel details) Ik was dus mijn bh aan het aandoen en opeens zie ik T naar mijn boobs grijpen. Ik duw haar arm weg en ik zeg: ''Doe dat maar niet, dat vind ik niet zo fijn.'' Ze blijft er maar naar staren en zegt:''Ik wou gewoon even voelen hoe het is om borsten te hebben.'' Ik vindt het wel schattig, maar omg, dat was zo akward...

Dit was mijn verhaal! Hebben jullie ook een akward verhaal? Laat het weten in de comments!

Wil je meer van zulke verhalen? Houdt mijn profiel dan in de gaten :)

Groetjes
X.Anoniem.XxX

4 reacties

Hallo X.anoniem.XxX
Ik kan je verder geen antwoord geven want dit is namelijk geen vraag!?
Maar misschien ben je nieuw hier
Maar dit is een forum en dat houd in dat je dingen aan anderen kunt vragen b.v.b als je ergens mee zit of misschien heb je wel iets e.x.t maar dit forum is niet bedoeld om gewone verhalen op te posten (het is alleen voor vragen te stellen of advies ) heb je meer informatie nodig check dan even de regels boven aan bij het forum
Gr. sayittomy
Reputatie 3
Badge +8
Volgens mij is er niets mis met verhalen delen zonder dat er een vraagstelling in verwerkt is. Het is nu een 'Discussie' topic geworden. Er zijn genoeg (in die zin) soortgelijke topics te vinden en ik zie ook geen regels die het zou overtreden. Het is alleen een heel opmerkelijk verhaal, maar daar is niets mis mee.
Dankjewel Daan.

Ik zat een beetje te twijfelen of het niet tegen de regels was.

Groetjes
X.Anoniem.XxX
De enige vraag die ik hier uit kan halen is of we ook een soortgelijk verhaal hebben

Reageer