Skip to main content
Vraag

aftrekken word saai

• September 26, 2025
  • 6 reacties
  • 520 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben 12 jaar en doe al een paar maanden aftrekken alleen het begint saai te worden. Heeft iemand tips? En hoe likken mensen hun eigen piemel? Ik wil dat ook doen alleen ik weet niet of dat kan. Kan iemand mij helpen?

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 26, 2025

Hallo ik heb een vraagje want ik zie heel veel mensen op ph hun eigen piemel zuigen hoe kan ik dat ook doen? 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 26, 2025

• September 27, 2025

@Schuurtje je kunt het een op een andere plek (in huis) doen bv ergens buiten in je tuin en probeer dan als het kan helemaal naakt te gaan.  Of ergens in een bos een stuk waar niemand (kan) komen. Misschien ben je wel eens even alleen thuis en dan kun je eens helemaal naakt gaan en allerlei dingen naakt doen. Ik weet niet of je al sperma hebt maar je kunt dan op je buik op bed gaan liggen  met je stijve omhoog en dan met je heupen/bekken neukbewegingen maken.

Als je lenig genoeg bent kun je op je rug op bed gaan liggen en je knieën naar je gezicht doen en dan met je handen je billen vast pakken en naar je gezicht trekken. Of je armen tussen je benen doen  en dan met je handen je billen vast pakken en die naar je toe trekken, zo doe ik dat

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 27, 2025

Om jezelf te pijpen moet je nogal lenig zijn. Dat kan niet iedereen zomaar, en je moet ook een lange piemel hebben. Anders is de link van ​@Tover01 handig.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • September 28, 2025

Hey, ik zou inderdaad de tips van ​@Tover01 bekijken. 

Voor jezelf pijpen zou ik op Wikipedia eventjes kijken, onthoud dat je altijd moet Stoppen Als Het Pijn Doet

https://nl.wikipedia.org/wiki/Autofellatio

Groetjes Lupus 

• September 30, 2025

@Schuurtje  mag ik je vragen hoe en waar je het nu doet?