Hoi, sinds kort ben ik nog veel opener met het laten zien van mijn naakte lichaam bij mijn moeder en stiefvader en twee stiefbroers (we zijn nudist opgevoed). ik vond het al niet heel beschamend als mijn familie mijn penis zouden zien, maar sinds dat mijn stiefvader mij voor de zoveelste keer heeft betrapt met aftrekken schaam ik mij helemaal niet meer. mijn stiefvader had toen ook gezegd dat ik net zo goed met de deur open kon aftrekken of gewoon beneden, want ik doe dat ook meestal (niet als ik dat zie, heb hem wel betrapt). hij bedoelde het meer als grap, maar ik neemde het eigenlijk wel serieus dus de volgende dag ging ik gewoon benden op de bank trekken in mijn blootje, mijn stiefpa kwam ook gewoon binnen lopen maar ik ging gewoon door ook al kon hij mij gewoon zien, hij zei toen: je neemt het wel erg letterlijk hè. Ik zei ja, en toen zei hij dat ik gewoon lekker door zou mogen gaan en dat hij mij niet zou storen. sinds toen doen ook mijn stiefbroers het. Doet jullie familie ook zo chill?
Bij mij thuis bij mijn vader hij is gescheiden is het zo ongeveer ook zo chill. Maar het gebeurt spontaan niet dat mijn pa zegt bv zou je nu niet gaan masturberen. Ik ben ook bloot opgevoed nog nooit een boxer in bed of pyjama aan. Zeker met warm weer heb ik alleen mijn sportschoenen aan soms een lange 't shirt voor in de avond geen onderbroek dus.
(Tekst verwijderd door de Kindertelefoon ivm overtreding regel 6:
Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.
Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:
- Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. )
Is ook fijn als je zo vrij en open over het mannen lichaam kan praten zonder te schamen.
Ja inderdaad, soms ook als ik alleen ben met mijn stiefvader en we vervelen ons dan zeggen we gewoon dat we gaan aftrekken, mijn stiefvader doet dat dan wel ergens anders.
Als het toeval is dat ik binnenkomt in huis ..en mijn vader zit te fappen of te neuken met een meid die hij uit de cafe heeft meegenomen...gaat hij echt niet stoppen met waar hij mee bezig was. Dus moet ik beslissen wil ik dit spotten of ga ik zelf weg. Het is zijn huis zijn regels.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.