Vraag

Aftrekken / rukken met beste vriend

  • 18 May 2021
  • 6 reacties
  • 6072 Bekeken

Badge

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier…

Ik was met mijn beste vriend aan het lezen toen we allebei een stijve pik kregen. Ik zei zo tegen hem dat ik zin heb om af te trekken en toen voelde ik met mijn hand in zijn broek en ik voelde dat hij ook een stijve had. Hij vroeg aan mij hoe groot die van mij was daarna heb ik een geodriehoek uit mijn tas gepast en verbaasde het me dat zijn piemel niet op de geodriehoek paste. Daarna pakte hij die van mij vast en begon hij mij te aftrekken. Ik vond het erg lekker dus ik begon hem ook af te trekken. Toen zaten we dus allebij tegenlijk elkaar af te trekken in de woonkamer. Omdat we allebij zo opgewonde waren stopte hij met mij aftrekken en begon hij aan mijn piemel te zuigen. Dat vond ik ook lekker. Toen zijn we snel naar mijn kamer gegaan en heb ik aan zijn kont gelikt. Hij vroeg me of ik hem dan ook anal wilde nemen maar omdat ik niet zon grote heb paste hij er maar net in. Ik ben toen klaar gekomen en hoorde dat er iemand in het huis binnen kwam. Dat bleek gelukkig mijn zusje te zijn die niet wist dat wij thuis waren. Daarna heeft hij mijn sperma dat nog op mijn piemel zat afgelikt. 

Is dit normaal voor een veertienjarige? 

 

 

 

 


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou dit ook op zich  willen ben ook 14 het is niet heel raar dat je met jezelf de geslacht hebt experimenteerd, maar de meeste hadden na het pijpen waarschijnlijk gestopt, maar ja dat hoeft natuurlijk niet. 

Hey, 

 

Dat is normaal hoor. Op deze leeftijd experimenteren jongens wel vaker met elkaar. Hoe vond je het zelf? En hoe ging het precies? Vond je het namelijk niet spannend om hem af te trekken? En ging het eigenlijk vanzelf? 

 

JSD

Badge

Bedankt voor de antwoorden. Weet misschien iemand hoe ik hem vaker kan vragen? Het was erg lekker! 

Reputatie 7
Badge +19

Tja als jullie dit allebei wilde dan is het denk ik wel oke en normaal. 

je zegt dat je dit vaker wil. Je zou het misschien gewoon op de zelfde manier kunnen aanpakken of gewoon aan je vriend vragen.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Klaverfan2007,

 

Dit is best wel heel erg normaal voor jongens van jou leeftijd. Ik heb zelf ook vaak met anderen geëxperimenteerd, het betekent absoluut niet dat jij hierdoor homo - of biseksueel bent of zo. Gewoon lekker doen zou ik zeggen. Ik hoop dat jij hier iets aan hebt! 

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Als ik een tip zou mogen geven voor jouw laatste vraag, dan zou ik als je met hem alleen bent een beetje polsen hoe hij erover denkt, dus als je bijvoorbeeld een opmerking maakt of grap op het gebied van sex, als hij daar echt goed antwoord op geeft of zoiets dan zou je weer verder kunnen praten over sex en als hij niet of nauwelijks echt reageert zou ik het laten, hij kan ook op dat moment geen zin hebben of hij ziet het helemaal niet meer zitten. Je moet doen wat zelf het beste voelt maar ga nooit pushen 

Reageer