Vraag

aftrekken op school

  • 28 June 2020
  • 7 reacties
  • 1675 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hoi, savage_boy hier, ik heb wel een gekke vraag…

Sind ik frans heb op school, kwam ik er achter dat je je meestal beter kunt consentreren nadat je had afgetrokken. Ik ging expirimenteren en ik kwam er achter dat dit effect had bij mij (me cijfers gingen met 1.0 to 2.0 punten omhoog) 

 

Maar nu komt het probleem: als ik klaarkom spuit ik bijna nog wel een kwartier nadat ik ben gekomen. Dus stel ik had een frans toets. Dan had ik een doorweekte onderbroek als ik het lokaal uit wandelde, en dat is echt een rot gevoel... 

 

Weet iemand wat te doen, want ik wil niet gaan stoppen met masturberen voor een toets. Maar ik wil ook geen doorweekte onderbroek…

 

Alvast bedankt

Savage_boy


7 reacties

Is dat altijd een probleem geweest?
Bij de meesten komen er slechts enkele mL vrij bij een orgasme, wat natuurlijk niet voldoende is om je onderbroek te doorweken.
Dat er een kwartier lang nog iets vrijkomt is dan erg vreemd.
Kan het misschien een blaasprobleem zijn?

Reputatie 5
Badge +5

Hallo @MensPersoon , nee ik bedoel dat ik na het aftrekken ejacueer, maar dam daarna ook nog en dat kan dus wel 15 min, waar mensen 3 "schokken" krijgen krijg ik er 6 "schokken verdeeld over 15 min.

Maar wel bedankt 

Iiemand anders nog ?

Als je na je orgasme nou gewoon ff die urinebuis schoonplast, of helpt dat niet?

Reputatie 5
Badge +5

@xLisa thanks voor de tip, ik zou hem zodra we op school zijn wel eens uitproberen

Ik zou toch je orgasme in de gaten houden want 6x schokken is niet zo vreemd, maar verdeelt over een kwartier?  

Dus als ik het goed begrijp. Je gaat trekken komt klaar en dan schok je 1 keer en na 3 min weer en dan 3 min later weer tot dat het klaar is? Ga je dan verder ofzo?

Je zou eventueel in je lange middag pauze een ruksessie doen als je echt denkt dat het helpt. Een middag pauze is 30min. Dan heb je tijd genoeg om je 15min lang na te schokken. Wat ik best apart vind. Of je zorgt voor een papiertje rondom je penis of in je onderbroek.  Zodat je het daarmee opvangt.

See ya!

Spookyzx.

Hoi Savage_boy,

Misschien zou het kunnen helpen om maandverband of een inlegkruisje in te doen. Maandverband is dikker dan een inlegkruisje, waardoor het 99% zeker is dat het niet doorlekt, maar maandverband zit ook veel minder fijn doordat het zo dik is. Een inlegkruisje daarin tegen is wat dunner, zit dus fijner, maar je hebt wel meer kans dat je doorlekt. Want een inlegkruisje is eigenlijk alleen maar bedoelt om kleine hoeveelheden op te vangen. Deze manier is misschien wel een beetje gek, maar wel heel handig en nuttig! Misschien kan je de maandverband of inlegkruisjes van je moeder gebruiken? 
Ps: ik ben een meisje (van 14), dus het is wel logisch dat ik op zo'n idee kom. (:
Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Anoniempje_2005

Ik heb twee vragen? Waarom kwam je er pas achter dat je je beter kon concentreren toen je frans had? Leer je dat bij frans haha? En trek je je dan af op school hoe doe je dat zonder dat mensen het doorhebben?  Misschien kan je het net iets eerder doen zodat je tussendoor nog ff snel een andere onderbroek aan kan doen. Of je doet wc papier in je onderbroek?

Reageer