aftrekken op mn kamer

  • 18 April 2015
  • 16 reacties
  • 5754 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal

Ik trek me de laatste tijd in de douch. Maar ik weet niet of jullie dat ook hebben maar dat is een beetje irritant ook niet zo lekker maar als ik op mn kamer ga rukken waar moet ik dan in klaarkomen hoe zorg ik dat mn lul schoon is en hoe trek je op je kamer en hoe hou je dan je haden schoon help 

16 reacties

leg er een zakdoek of wc papier naast
Meer tips kan hier niet zo heel veel mee en het is voor mij een serieus probleem
ik geef je 2 oplossingen wat ik je nog meer?
Nou ik wil oplossingen dat het sperma niet over mn hand heen loopt
Please tips over

1 waar moet ik in komen
2 waar kan ik het mee afvegen
3 hoe zorg ik ervoor dat ik geen sperma over mn hand krijg
En hoe kan je het lekkerst aftrekken op je kamer

Bedankt alvast wordt me eerste keer rukken op mn kamer
koop condooms of latex handschoenen of je stopt gwn met trekken op moment van klaarkomen
Of zeggen jullie fap gewoon
mijn tip is om het onder de douch te doen. Dat is ook fijner.

Wat ook helpt om niet te hoeven rukken, maar wel een fijn gevoel te hebben is om te douchen met een onderbroek aan.
wanneer je onderbroek vol met waater zit en je bij je penis aan je onderbroek trekt
Dan komt er aan de bovenkant lucht bij en gaat het zuigen.

heel raar gevoel. Misschien kan je er iets mee?
in de douche is het makkelijker omdat dan je sperma gelijk wordt weggespoeld.

tip: richt de douchestraal eens op je eikel 
of gewoon je handen wassen als het over je handen loopt of ergens op mikken.
En zorgen dat niemand zomaar je kamer kan binnenkomen, kan voor ongemakkelijke momenten zorgen
ga op je rug op je bed zitten ofzo. als je klaarkomt dan komt het op je buik, dan kan je het met een tissue afvegen ofzoiets
Je kunt ook een sok om je lul heen doen. Deze kun je daarna ergens verstoppen, bijvoorbeeld in je nachtkastje. Je houdt zo geen rotzooi over!
Doe een latex handschoen over je lul heen hier kom je dan in klaar en kun je daarna meteen weggooien ook geen troep..
Leg een papier of een zakdoek naast je.
Badge

Sorry topic openenr waarom reageer je op jezelf

 

Hey anonymuis hij reageert niet op zichzelf.  Dat zijn andere mensen dien ouder zijn dan 18 jaar en op je19 jaar wordt je account verwijderd . En dan wordt het anonymous genoemd. Dus het is niet zo dat hij ok zichzelf reageerd. Groetjes JandeB

Reageer