Hoi mijn naam is job (niet mijn echte naam) ik ben 17 jaar.
ik trek mezelf af op een foto op Instagram van een vriendin van mij. Zij weet dit zelf niet.
ik vraag mezelf af of ik het haar moet vertellen. Soms als ik aan het rukken ben snap ik ook wel is met haar. Dat is ook altijd een genot.
is het erg dat ik dit doe en moet ik het haar vertellen
Erg is het in ieder geval niet om je af te trekken terwijl jij over iemand fantaseert.
Ik zie alleen niet in waarom je dit aan haar zou vertellen.
Zelf denk ik dat je zo eerder jullie vriendschap stuk zal maken dan er iets uitkrijgt.
Je mag het haar altijd vertellen, maar weet dat het dus ook verkeerd uit kan pakken.
Nou ik zou het niet aan haar vertellen. Al helemaal niet als jullie “gewoon” vrienden zijn. Ik denk niet dat zij dit gaat waarderen of fijn gaat vinden. I mean je moet doen wat je zelf wil maar zoals menspersoon ook zegt kan het jullie vriendschap ook stuk maken.
Hey hoi!
Het is niet gek om te masturberen als je over iemand fantaseerd, maar om het nou aan die gene te vertellen… dat zou ik niet doen. En zeker omdat jullie “vrienden” zijn. Zoals
Groetjes!
Hi! Ik vind het wel normaal hoor. Je hoeft het niet te vertellen aan je vriendin maar het mag natuurlijk altijd.
Ik weet natuurlijk niet wat ze er dan van gaat vinden maar dat zou je kunnen vragen aan haar.
veel succes!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.