aftrekken op forum

  • 16 September 2016
  • 21 reacties
  • 1880 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik trek me af als ik de forums lees. doen jullie dat ook of vinden jullie dat raar.

21 reacties

hahah nee doe k ook
Het valt te begrijpen als je ziet wat sommige mensen posten.
^ wanneer je denkt te weten dat een account niet echt is omdat het topic niet is gesloten

Maar uhh....
Ja doe ik ook wel is:8
ik ook haha
Nog nooit behoefte aan gehad....
Dit is wel echt een hele vreemde situatie. Misschien is het een plan om even langs een psychiater te gaan, Het feit dat jij fysiek opgewonden raakt van de problemen van anderen maakt je namelijk een narcist.
Nou als ik zie wat er soms staat ik ben ook opgewonden nu
reactie verwijderd, was in strijd met forumregel 8. Het plaatsen van een link naar een commerciële instelling is niet toegestaan

Mariska - de Kindertelefoon
@ lovingthepain
ik vind jouw juist raar omdat je zegt dat hij hulp nodig heeft
@LovingThePain,

Je hebt niet meteen psychische problemen als je opgewonden raakt van sommige reacties op dit forum. Aangezien er heel wat topics zijn van mensen zonder problemen die onder Seksualiteit te vinden zijn.
Dit is er ook een. ( niet dat dit opwindend is)
En aangezien je toch zo'n fan bent van sites over psychologie: zoek op internet naar van een site waar de daadwerkelijke betekenis van narcisme staat:

Reactie aangepast ivm forumregel 8: geen links naar commerciële instellingen (Mariska - de Kindertelefoon)
Beste Menspersoon,

Dankjewel dat je mijn reacties met serieuze ernst hebt doorgelezen. Echter moet ik concluderen dat de sarcastische ondertoon waaraan mijn teksten onderhevig zijn, jou ontgaat


Reactie gewijzigd ivm forumregels 2 en 4: reacties zijn respectvol en positief (Mariska - de Kindertelefoon)
@Lovingthepain,

aangezien dit een geschreven tekst is, is sarcasme erg lastig te vinden aangezien je in tegenstelling tot een gesprek waarin je met elkaar praat je niet verandering in stem kunt horen of gezichtsuitdrukkingen kunt zien.
Als ik dit geweten had dan zou het niet nodig zijn geweest om daarvoor twee berichte te sturen.
Zou je volgende keer geen sarcasme kunnen gebruiken of dit duidelijk maken zodat we weten wat je daadwerkelijk bedoeld?

NB eerdere reactie van lovingthepain is gewijzigd op grond van forumregls 2 en 4.(Mariska - de Kindertelefoon)
Mariska, de Kindertelefoon
Reputatie 2
Badge +3
Hoi,

Jullie gaan off-topic, dit mag niet volgens forumregel 12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic
Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen dubbeltopics aan en post niet 2 keer dezelfde reactie achter elkaar.


Kunnen jullie teruggaan naar het onderwerp van de startpost?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
haha ik doe dat ook toevallig nu
Ik wordt er ook opgewonden van ben nu ook bezig
Ik word ook erg opgewonden van wat sommige schrijven
Ik doe het altijd
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik dat nooit heb gedaan als iemand vraagt of ik dat nu doe zal ik niet antwoorden maar ik wordt al rood bij het idee dat iemand het vraagt ?
Het is normaal dat Jongeren mastuberen/aftrekken. Al is dit wel een rare situatie. Al moet ik eerlijk zijn. Ik doe dit wel eens in bed
Reputatie 3
Badge +4

Ff Sirieus hoe wil je aftrekken op forum wat lezen jullie dan? “En toen gingen ze neuken” ofzo vertel het me pls

Reageer