Skip to main content
Vraag

aftrekken op docent

• March 2, 2026
  • 4 reacties
  • 627 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal ik heb een vraag bij ons op school in het na blijf lokaal zit een docent een jonge vrouw ik schat haar tussen de 25 en 30 maar ik heb een probleem zij zit een dat na blijf lokaal maar laast was ik daar en er kwam allemaal voor vocht uit me lul 

Ik trek nu af op foto's van haar is dit normaal of hebben Julie dit

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 2, 2026

Ik heb dat zelf niet (moet er zelfs niet aan denken) maar ik denk dat er wel meer jongeren zijn die geilen op een docente, of een andere volwassene.  Niets mee aan de hand.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 2, 2026

Ik heb het nog nooit gehad 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 2, 2026

Zit ze altijd in dat nablijft lokaal? Dat lijkt me saai voor die mevrouw. Als ik daar dan ook zat zouden mijn gedachten meer bij het balen over mijn straf zijn dan eventueel prikkels krijgen van een aantrekkelijke juf. En dan nog, Nee zo ver gaat dat bij mij dan niet. Ik heb iemand anders waarbij dat gegarandeerd altijd wel lukt en dat is voor mij genoeg.  Maar geen oordeel hoor, ons lijf zit vol verrassende reacties op wat de geest allemaal te verduren krijgt 😉 

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 3, 2026

Ik heb dit ook nog nooit gehad, ik denk wel dat dit normaal is hoor. Er zijn ook mensen die geil worden van een celebrity en die zijn meestal ook veel ouder dan hunzelf