Vraag

Aftrekken onder de douche na voetbal

  • 7 March 2018
  • 9 reacties
  • 9387 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Trekken jullie ook met z’n allen af na voetbal? Ik vind het super geil om mijn team naakt te zien. We trekken elke keer elkaar af na trainen onder de douche. We kreunen met z’n allen (dat is echt supergeil). Er wordt ook vaak gepijpt. Ik heb nog nooit iemand gepijpt maar een teamgenoot heeft me wel een keer gepijpt. Het was super lekker. Sommige die neuken elkaar, maar ik vind dat echt vies.

Trekken jullie ook af na trainen?

9 reacties

Ik ga altijd na de voetbal met mijn team naar het bos en dan doen we daar doen durf of de waarheid dat is echt leuk het begint met ga hard kreunen en eindigt met stop zo veel mogelijk piemels in je mond je hebt trouwens ook opdrachten dat je de rest van de tijd mensen moet pijpen tussendoor ik word trouwens altijd gepijpt omdat dat lekker is ik kom ook altijd klaar
Ik zit op roeien, maar dat doen we niet. Ik vind het ook een beetje raar.
Ja soms maar bij ons gebeurt er meer
Ik heb dat nooit 😞

Is dit een soort norm bij (jeugd)teams? Ik zie het namelijk best wel veel op het forum. Iedereen z’n ding maar ik vind het persoonlijk wat apart.

Hey kerel ik vind het maaar een indrukwekkend verhaal. Ik vind het persoonlijk ook heel apart dat je nadat je verteld dat je in je anus geneukt word door andere jongens nog kan vertellen dat je NIET homo bent. vind ik persoonlijk wel een tikkeltje apart maar dat zal wel aan mij liggen.

Is dit een soort norm bij (jeugd)teams? Ik zie het namelijk best wel veel op het forum. Iedereen z’n ding maar ik vind het persoonlijk wat apart.

Nee, @eenanoniemejongen1, zeker niet, ik weet niet wat voor teams zij in zitten, maar wss zijn het gewoon een paar geile 12 jaar oude kinderen die wat verzinnen, ik ga ook echt anderen van 12/13 anaal nemen.

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

ja altijd na de hockey ga ik mezelf zo hard doen in de kleedkamer

Badge

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-​​​​​​​

Ja en pijpen ook en vaak ook nog neuken

Reageer