Skip to main content

aftrekken onder de douche bij voetbal

• January 4, 2017
  • 30 reacties
  • 36488 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

• December 13, 2020

Is het hele team homo? Profiel foto hoeft dat niet om iemand anders jou af te laten trekken

Ik zou het ook willen, maar ben niet gay

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 20, 2026

Ja omg ik ook

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 3, 2026

Helaas geen ervaring met dit soort douchefeestjes maar ik vind het een fijn en geil idee dat dit gebeurt in Nederland. Zou veel normaler moeten worden.

Forum|alt.badge.img+1

Bij ons hebben mensen wel eens een stijve dat is wel geil om te zien en meestal gaan ze dan gwn ff rukken of als ze met een luier douchen doen ze hem gewoon af en gaan we elkaar beetje rukken das wel grappig sommige hebben echt een micro en dan soms gaan we ook nog over elkaar zitten en spuiten enzo

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 6, 2026

Bij ons hebben mensen wel eens een stijve dat is wel geil om te zien en meestal gaan ze dan gwn ff rukken of als ze met een luier douchen doen ze hem gewoon af en gaan we elkaar beetje rukken das wel grappig sommige hebben echt een micro en dan soms gaan we ook nog over elkaar zitten en spuiten enzo

Hey      

dat is wel geil ja  om samen te doen 

Nou bij meisjes team waren de vriendjes mijn ex zitten in het zelf de team  hebben we samen ge doucht en anaal gedaan  we waren met 3 meisjes en de jongens  waren wel mijn vriendinnen was wel geil