aftrekken onder de douche bij voetbal

  • 4 January 2017
  • 26 reacties
  • 30828 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
zijn er ook andere mensen die na de sportwedstrijd onder de douch met zijn allen gaan aftrekken en is dat raar als je dat doet vertel me je verhaal

26 reacties

Ja wij doen het ook wel eens, normaal dat iedereen het doet is het niet, maar het is bepaald niet raar (als iedereen het natuurlijk zelf wil van het team)

Ben zelf homo, dus ben allang blij haha!
Meestal is het iedere voorzich en niet dat je aan de ander zit ofzo bij ons 🙂
lijkt mij ook wel geil
Hoe deden jullie dat dan? Gingen jullie ineens random dat doen of? Vertel het verhaal
Mijn verhaal is dus
Na elke wedstrijd en training gaan we met de allen douche ik en 2 andere jongens worden heel snel geil dus gaan we aftrekken de eerste week bleef het hierbij maar we gingen steeds verder expirimenteren dus de volgende week gingen we ook elkaar aftrekken en pijpen en dan lekker klaarkomen echt geil er is zelfs een keer anaal geneukt maar dat was de grens van het expirimenteren dus nu doen we elke wedstrijd en training elkaar aftrekken en pijpen maar nu doet het hele team het omdat ze het ook wel geil vonden
Nog meer mensen die dit wel eens gedaan hebben?
Nog meer mensen die dit wel eens gedaan hebben?
Zit zelf niet op een sport, maar lijkt me wel supergeil!
wow dit klinkt echt super geil ahaha, ik denk ook dat meiden dat noooit zouden doen die schamen zich overal voor hahah, jongens hahah
Noop maar Jezus wat lijkt me dat lekker;)
Noop maar Jezus wat lijkt me dat lekker;)
is het ook
Lijkt me ook wel wat, na korfbal dan.... haha
Het is al een soort ritueel geworden bij onze airsoft club dus best normaal voor mij
Ik zou dat zoooo graag willen, maar zou niet weten hoe ik t zover krijg
Mijn verhaal is dus
Na elke wedstrijd en training gaan we met de allen douche ik en 2 andere jongens worden heel snel geil dus gaan we aftrekken de eerste week bleef het hierbij maar we gingen steeds verder expirimenteren dus de volgende week gingen we ook elkaar aftrekken en pijpen en dan lekker klaarkomen echt geil er is zelfs een keer anaal geneukt maar dat was de grens van het expirimenteren dus nu doen we elke wedstrijd en training elkaar aftrekken en pijpen maar nu doet het hele team het omdat ze het ook wel geil vonden

Omg. haha zelf nooit meegemaakt :')

Maar even over je vraag, ik denk niet dat het raar is, maar als je ooit wat van plan bent met een meiden team, dat kost wat meer moeite hoor, die zijn veel 'banger'
plz gimme
Ik denk echt niet dat meisjes dat doen hoor! Bij meisjes duurt het ook veel langer met vingeren om klaar te komen. Dan ga je dit dus niet doen! En het feit dat aftrekken met jongens samen in een groep.. wel bij mij heel homo overkomt.
?
give me some too
Oooommmggg lijkt me zoo lekker hoe was het om gepijpt te worden en hoe is gay sex
- aangepast door de Kindertelefoon wegens overtreding van forumregel 2.-

Hoe kom je erbij om elkaar te pijpen? Ok als je homo bent is dat oke maar anders...
Ik zou dat zoooo graag willen. Ik ben echt jaloers op jou. Mij lijkt het zo geil om met z'n alle te gaan aftrekken en elkaar af te trekken en elkaar pijpen en miss een anale orgie

overal schijt en bloed, lekker man
Reputatie 1
Badge +1

 

Is het hele team homo? Profiel foto hoeft dat niet om iemand anders jou af te laten trekken

Reputatie 1
Badge +1

Hoeveel homo’s pijp je of trek je af? Ik zal dat ook graag willen alleen de mensen om  me heen zijn dat niet 

Reputatie 5
Badge +5

douchen wel aftrekken niet, soms heefdt iemand wel een stijve

Ik douche alleen 

Reputatie 1
Badge

Ik zit op een jongens internaat in België. We doen ook voetbal en gym. Daar we de hele week verblijven moet je soms je ballen legen. En sommigen doen dat discreet snel onder het douchen in 5 minuutjes. 

Reageer