Vraag

Aftrekken normaal??


Reputatie 1
Badge

Hey, ik ben Joris, 12 jaar. Ik voel me een beetje ongemakkelijk om dit te vragen, maar is het raar dat ik sinds me 10de ben begonnen met aftrekken??


19 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Nee, dat is helemaal niet raar, je begint er mee als je er klaar voor bent, de 1e pas op z'n 16e bijv. En de andere al op z'n 10e zoals jij, ik ben er denk ik zelf rond mijn 11e mee begonnen..maar iedereen begint er op zijn eigen tempo mee!

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Reputatie 1
Badge

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Dat heb ik zeker, dankjewel

Hey ,

Zoals al aangegeven is. Is dit volkomen normaal!  En zeker niet raar. Zoals al is gezegd is, als je er klaar voor bent , maakt het niet uit.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 1
Badge

@Laura  Ik dacht dat ik een mislukt kind was.

Hoi

 

‘t Is volkomen normaal om te masturberen. De een is hier vroeger aan toe dan de ander, en als jij er al op je tiende klaar voor was, is dat prima. Ik heb weleens gehoord van tieners die hier op een nog jongere leeftijd mee begonnen. Zoals in bovenstaande reacties gezegd werd, is dit dus niets om je zorgen over te maken, en ook niets om je voor te schamen. 

 

Je bent helemaal geen mislukt kind, hoor. Volgens mij ben jij prima zoals je bent. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +3

Hey, @JorisAchternaamAnonniem 

 

dat is zeker niet raar, als je er klaar voor bent waarom niet? Masturberen is volkomen normaal! 
Zo te zien heb je al veel antwoorden op je vraag👍🏻
en je bent zeker geen mislukt kind!

 

groetjes,

Anoniem2006

 

Reputatie 1
Badge

Meisjes doen het vaak al eerder dan jongens ze komen ook iets eerder een jaartje in de puberteit met 9-10 jaar. Mijn zusje deed het met 10 jaar had het een paar keer zien doen. Ze doet het wijs en middelvinger in en uit en de vagina wordt erg nat als ze speelt en klaar komt orgasme heet dat.

 

Heel normaal jongen! 

Reputatie 2
Badge +1

Dat is helemaal niet raar. Iedereen begint hiermee op een andere leeftijd.

Badge

nee joh ik ben ook op mijn 10e begonnen

Niet raar hoor. Ik deed het toen ook al een tijdje. Ik kreeg wel altijd het gevoel van klaar komen maar toen nog geen sperma. 

Hoi Joris,

 

Nee. Het is helemaal niet raar dat je op die leeftijd bent begonnen met aftrekken. Ik ben op die leeftijd ook begonnen. Waarschijnlijk was je (of ben je) nog niet vruchtbaar, dus kwam er nog geen sperma uit je piemel. Ik had dat ook. Alles wat ik ervan kreeg was een lekker gevoel en daar gaat het om.

 

Niet druk om maken dus. 
Groetjes

Reputatie 2
Badge +3

heel normaal ik op 8

Joris

 

Zo als je zie zijn er heel wat jongens en meisjes rond hun 10e of zelf jonger  met aftrekken  begonnen . En ik zelf was ook 10e doen ik voor het eerst aftrok . Al was het door een buurjongen die er me  bij help   .

Reputatie 3
Badge +1

ik ben 12 en ben begonnen toen ik 8 was 

dus is niks mis mee :thumbsup:  

Badge

hallo,

het is best normaal ik heb zelf afgetrokken toen ik 10 was

je hoeft je er ook niet voor te schamen maar niet buiten dit gesprek aan mensen vertellen:joy:

Badge

hoi ik ben Milan en ik ben ook 12 jaar ik ben ook op me tiende begonnen met aftrekken en nee het is niet raar ik vind het ook kapot geil😋🤤

Reputatie 1
Badge

Het is volkomen normaal, ik ben een jongen van 14 en ik begon ook al toen! Het is gewoon super lekker, en geil! Ik ben nu ook al vruchtbaar, het is fantastisch

Reputatie 4
Badge +3

Nee hoor is normaal ik ben een jongen van 14 en ik begon ook op mn 10 

Badge

Het is volkomen normaal, ik ben een jongen van 14 en ik begon ook al toen! Het is gewoon super lekker, en geil! Ik ben nu ook al vruchtbaar, het is fantastisch

ik vind jou geil🤤😋

Reageer