Skip to main content
Vraag

aftrekken na operatie

• October 16, 2025
  • 5 reacties
  • 530 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen, een week geleden heb ik een spoed operatie aan mijn ballen gehad (tersio…) nu heb ik de hele tijd de neiging om af te trekken. Zijn er nog jongens die na de operatie dit gedaan hebben? Heel rustig.. heeft er iemand tips? Graag dringend

5 reacties

• October 17, 2025

@Kaststoel  ik heb ook een tijdje geleden daar een operatie gehad en de eerst paar weken deed het echt te veel pijn alleen al een stijve krijgen deed pijn 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Uhhh na zo’n operatie is het belangrijk om goed te rusten en je lichaam tijd te geven om te genezen. Wellicht kan je je zelf ofleiden met iets anders, zoals sport ofz.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 24, 2025

@Kaststoel  ik heb ook een tijdje geleden daar een operatie gehad en de eerst paar weken deed het echt te veel pijn alleen al een stijve krijgen deed pijn 

Hoelang heb je last gehad? Nu week 2 en de draadjes beginnen op te lossen maar er stekt echt iets de hele tijd 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 24, 2025

Heeft de dokter daar niets over gezegd?

• October 25, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Kaststoel  dat ik me daar weer kon aanraken zonder dat het pijn deed was toch zeker 4 weken maar dat is denk ik bij iedereen anders.  En wat steekt er bij jou dan en waar? Je zou anders je huisarts kunnen bellen of dat normaal is of niet