aftrekken moeder

  • 21 March 2021
  • 17 reacties
  • 3113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben 15 en ik wil graag een keer afgetrokken  worden Door me moeder alleen weet niet hoe ik dit moet beginnen ze masseert me elke ochtend moet ik dan gewoon gaan aftrekken ofzo? 


17 reacties

Reputatie 1
Badge

Gewoon niet vragen en gewoon niet doen het is incest!

waarom masseert ze je elke ochtend en is dat naakt?

 

het lijkt me misschien geen goed idee, omdat je dan misschien een heel ander soort relatie met je moeder krijgt

waarom masseert ze je elke ochtend en is dat naakt?

 

Weet ik niet en ze is niet naakt dan

Badge

Allah is het hier niet mee eens, is haram, oedipus complex je weet, is duivels

Badge

Niet meer doen! En vooral niet meer je eigen moeder je laten aftrekken 😬 Dit kunnen gevolgen kunnen hebben tho, tenminste ik denk van wel. Je moeder kan misschien andere bedoelingen hiermee hebben?  Natuurlijk bedoel ik dit niet verkeerd of beledigend, gewoon voor jouw eigen veiligheid :)

 

Groetjes,

Lmfao✌

Ik snap dat je dit miss wilt of hierover fantaseert maar is echt heel raar en het wordt dan heel awkward met je moeder.

Sowieso als je random gaat aftrekken als je ma erbij is gaat ze je echt niet aftrekken hoor haha. Ze gaan wss gewoon confused en miss boos reageren.

Gewoon niet doen. Je ma wilt dit wss ook niet.

Xx

Ben je dan zelf naakt? Of heb je iets aan? 
 

Als t je stiefmoeder is, is het wel raar maar kan nog net zeker omdat je bijna 16 bent.

Eigen moeder zou ik niet aan beginnen, zoek dan een moeder van een vriend ofzo, moet lukken toch?

xxx Sterre

Allah is het hier niet mee eens, is haram, oedipus complex je weet, is duivels

eh niet iedereen is hier moslims ik wel

Als t je stiefmoeder is, is het wel raar maar kan nog net zeker omdat je bijna 16 bent.

Eigen moeder zou ik niet aan beginnen, zoek dan een moeder van een vriend ofzo, moet lukken toch?

xxx Sterre

Hoe denk je dat dat lukt?

Is het je stiefmoeder dan?

xxx Sterre

Reputatie 5
Badge +6

Hou het bij een vriendin, als je die niet hebt of een slechte smoes hebt, laat het dan gewoon aan je rechterhand over, geen moeders horen kinderen af te trekken....

Is het je stiefmoeder dan?

xxx Sterre

Nee bedoelde moeder van een vriend of gwn een "oudere vrouw" in het algemeen 

Heyhey!

Ik raad het af om dit te doen. Een vriendin kan je hier veel beter mee helpen en je kan natuurlijk altijd als je 18 bent naar de wallen om seks te hebben met een oudere vrouw. In jouw huidige situatie lijkt het me vrijwel onmogelijk om met een oudere vrouw seks te hebben.

Groetjes!

Nee bedoelde moeder van een vriend of gwn een "oudere vrouw" in het algemeen 

Tjah hoe dat lukt, je merkt snel zat of iemand daar open voor staat. Als je een redelijke band hebt met iemand kun je bv zeggen dat je je beetje eenzaam voelt en dat je daardoor bent gaan nadenken over de seksualiteit tussen een jongere man en een volwassen vrouw, je moet dr nooit oudere noemen, hahaha. Succes, dr zijn er genoeg die dat wel willen hoor. xxxx Sterre

Badge

het lijkt me misschien geen goed idee, omdat je dan misschien een heel ander soort relatie met je moeder krijgt

nou dit helemaal geen goed idee

Reageer