Skip to main content
Vraag

aftrekken met vrienden, hoe krijg je het voor elkaar

• May 13, 2026
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

Jonathan
Forum|alt.badge.img

Waarom zie ik de hele tijd hier topics voorbij komen of vragen voor bij komen dat veel mensen het allemaal met vrienden doen en dan bedoel ik aftrekken blablabla maar ik denk nou hoe krijg je het voor elkaar Ik heb nog nooit een vriend gehad die dacht hé We gaan samen aftrekken nog nooit dus hoe krijgen jullie dat voor elkaar 

een oprechte vraag

4 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 13, 2026

Hey,

Om eerlijk te zijn denk ik dat je niet alles hier serieus moeten nemen,  denk dat veel niet waar of uitvergroot is.. ;)

Jonathan
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 13, 2026

@Cantaloupe 

Ik denk het maar je weet het niet dus ja ik vraag het dan toch dus ja maar bedankt voor je reactie 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 13, 2026

Hoi, ik denk dat je gewoon met beginnen met over meisjes praten en dan over hoevaak je aftrekt enzo. En dan steeds verder gaan en dan merk je wel of je vriend dat wel of niet samen wil aftrekken

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 14, 2026

Hey, inderdaad dat ben ik met je eens. Ik zou er ook helemaal niet aan moeten denken om dat met wie dan ook, behalve mn vriendin,te doen en al helemaal niet in een groepje. En van die kleedkamer en douche verhalen die je soms leest ook. Dat heb ik ook nog nooit gezien of laat staan meegemaakt (gelukkig!) en ken ook niemand die dat wel heeft. Maar goed, ieder zn ding(etje) 😉 mij niet gezien iig. 

😘 Tover