Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

aftrekken met vrienden

• 11 juni 2019
  • 9 reacties
  • 3237 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik ga over twee weken op kamp met mijn klas en dan zal ik graag met een paar vrienden willen aftrekken, maar ik weet niet hoe ik hen dat moet vragen. Hebben jullie tips? (12 jaar oud).
icon

Beste antwoord door REME4 12 juni 2019, 18:33

Om eerlijk te zijn zou ik het niet vragen in een groep, veel jongens zullen dit best raar vinden en de jongens die wel geïnteresseerd zijn zullen dat niet tegen je zeggen omdat ze dan misschien belachelijk worden gemaakt door de anderen. Je kan misschien kijken of er een jongen is die ook op jongens valt en het daar alleen aan vragen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Ik zou beginnen van Joo gasten moeten we paar dagen zonder rukken en dan van Jo ben geil enz en dan komt t wel
Reputatie 2
Badge +2
Vragen aan de mensen die je vertrouwt of zij zin hebben en dan fappen onder je deken waar je kamergenoten bij zijn.
Reputatie 2
Badge +4
Om eerlijk te zijn zou ik het niet vragen in een groep, veel jongens zullen dit best raar vinden en de jongens die wel geïnteresseerd zijn zullen dat niet tegen je zeggen omdat ze dan misschien belachelijk worden gemaakt door de anderen. Je kan misschien kijken of er een jongen is die ook op jongens valt en het daar alleen aan vragen.
Badge
Hey Random Guy,
  1. Hoe lang ken je ze al?
  2. Praat je over sex, vrouwen en dat soort spul?
  3. Vinden ze het raar om in 1 bed met jou te liggen bij logeren?
  4. Heb je ze al een keer naakt gezien?
Als je antwoorden zijn:
  1. Lang
  2. Ja
  3. Nee
  4. Ja/Een paar
Dan moet het niet zo moeilijk zijn.
En probeer het op de manier te doen die @13jaaroud zei.
Reputatie 2
Badge +2

Ik wil nu ook wel heeel graag weten of het iets is geworden. (Heb zelf trouwens GEEN interesse) duss vertel!!😁

Badge

Ik ging twee jaar gelden ook met mijn klas op kamp ( in groep 8). Mijn klas was niet heel groot er waren maar 7 jongens en maar 9 meisjes. Toen we de tweede nacht naar onze kamers moesten van de leraren gingen wij flesje draaien. Het was allemaal heel leuk en spannend toen een jongen in eens vroeg trekken jullie jezelf wel eens af en iedereen had dit wel eens gedaan en op een soort van manier kreeg hij het voor me kaar om iedereen te laten aftrekken ik vond het persoonlijk heel spannend nu zitten we allemaal in de 2de klas en spreken we nog weleens met de hele groep af en eigenlijk iedere keer trekken we weer af en soms trekken we elkaar af. Dus mijn tip is vraag het gewoon en misschien lukt het je wel.

Badge

Ik zou het niet vragen in een groep, ik zit zelf in de 2e en als mensen dit vragen word dit ‘apart’ gevonden. Ik zou zelf het eerder 1 op 1 vragen 

Annoniem182

Reputatie 1
Badge

Ik wil nu ook wel heeel graag weten of het iets is geworden. (Heb zelf trouwens GEEN interesse) duss vertel!!😁

Beetje laat maar; Ze wilden het wel, maar onze leraren kwamen zegmaar elk kwartier checken en ze hoorden alles. Later hebben we wel afgesproken en elkaar ook afgetrokken dus uiteindelijk hebben jullie tips geholpen. Bedankt allemaal voor de tips!

Badge

Het ligt echt aan hoe graag je het wil. Zelf zou ik het niet doen want ze kunnen het verkeerd opvatten maar ze kunnen het ook positief opvatten. Het ligt echt aan jouw

Reageer