Skip to main content
Vraag

Aftrekken met vriend

• June 27, 2025
  • 7 reacties
  • 1065 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik heb volgende week donderdag afgesproken met een vriend. Ik wil graag samen aftrekken maar weet niet zo goed hoe ik dat moet vragen zegmaar. We hebben het bij bio wel eens over piemels gehad maar dat waren meer grapjes. En hij zij ook iets vandaag met ballen en hij kijk naar zijn kruis maar ik kon het niet verstaan dus, ik denk dat hij dit misschien ook wil maar niet durf te vragen. Moet ik dan donderdag gewoon zeggen doen durven of de waarheid en dan van trek jij wel eens af ik wel. Of nog iets anders ofzo? Laat het me weten dan kan ik me voorbereiden!

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 27, 2025

Lekker doen! Is supergeil. Beetje geile plaatjes. En lekker je ballen leegspuiten. Doe ik zo vaak ik kan.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 27, 2025

Lekker doen! Is supergeil. Beetje geile plaatjes. En lekker je ballen leegspuiten. Doe ik zo vaak ik kan.

Maar hoe moet ik het met hem daarover hebben zegmaar

• June 28, 2025

Hé ​@Anoniem0801 , ik ben een meisje dus ik zou het niet weten.

Misschien gewoon op je telefoon iets doen wat ermee te maken heeft en dat je vriend dat dan ziet en jullie gaan aftrekken

groetjes?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 29, 2025

je kunt inderdaad doen durf of de waarheid doen. Je hebt hier op het forum ook iemand die heeft een soort spel gemaakt met een rad. Dat je je steeds meer moet uitkleden en dan op een gegeven moment rukken.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 29, 2025

@Jongeman1456 hoe heet die?

• July 7, 2025

@Jongeman1456  Met dat rat moet je kijken bij  Bots en dan iets van ‘sex spelletjes met vriend’ heb ik gedaan met een vriend en het was erg leuk en geil

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Hiiiii dat was ik!

Heel leuk om te zien dat mensen graag mijn spel spelen op dit forum.

Nou weet ik niet of dit spel helemaal is naar waar jij op zoek bent aangezien mijn rad toch wel heel erg snel ver komt en je je echt niet moet schamen voor jezelf als je mijn spel speelt. Vooral omdat het best wel heftige dingen vraagt voor 2 jongens die nog nooit elkaar bloot gezien hebben. Ik denk dat beter eerst gwn een beetje comfortabel kan worden met elkaar afte trekken enzo en voor latere keren mijn spel kan bewaren.

Als jullie toch mijn spel belsuiten de spelen is dat natuurlijk ook harstikke leuk maar neem je tijd.