Skip to main content
Vraag

aftrekken met vriend??

Fundunfunfun
Forum|alt.badge.img

Hey

Ongeveer wanneer de eerste lockdown begon had ik een hele goede vriend waarmee ik ook veel over sex praatte. Zoveel dat we beide er oké mee waren om samen elkaar af te trekken en miss ook pijpen. Maar ik ben helaas uit zijn klas en we praten bijna nooit meer. En als we praten gaat het nooit over sex ofz. We hebben nooit samen dingen gedaan omdat het er nooit van kwam want natuurlijk moeten je ouders wel weg zijn enz. Maar nu is het al een jaar later en ben ik er dus achter gekomen dat ik homo ben. Hij zoiezo niet hoor. Ik heb het niet verteld aan hem maar diep van binnen weet hij wss wel. Ik zou het graag nog wel willen. Moet ik weer contact opzoeken en gaan praten en kijken of hij nog wil of moet ik hem met rust laten. En als ik contact ga opzoeken wat moet ik dan zeggen en wat is een goed begin. (We zijn beide 14 en ik wil het wel heel graag)

doeii

Flopflop14
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • 18 april 2021

Doe maar niet, je hebt bijna geen contact meer, en als er opeen iemand in je dm’s zit met: zullen we elkaar pijpen? Dan zouden de meeste gelijk hun blokkeren, maar als je het zeker weet kan je altijd het proberen, niet dat het fout is, experimenteren is normaal, maar als hij nee zegt, nee is nee...

xShqdow
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • 18 april 2021

Ik zou het neit doen. Zou een beetje raar klinken vind je niet?

Ik bedoel als je opeens zomaar zegt zullen we pijpen?

Fundunfunfun
Forum|alt.badge.img
Flopflop14 :

Doe maar niet, je hebt bijna geen contact meer, en als er opeen iemand in je dm’s zit met: zullen we elkaar pijpen? Dan zouden de meeste gelijk hun blokkeren, maar als je het zeker weet kan je altijd het proberen, niet dat het fout is, experimenteren is normaal, maar als hij nee zegt, nee is nee...

Het is niet dat we nooit elkaar zien. Er zitten op dr zelfde school en we zijn wel vrienden enz maar we praten bijna nooit buiten school dus ik hoef geen dm te sturen ik heb z’n nummer gewoon. Ik zou dan ook gewoon een. Vraag stellen van wil je nog een keer experimenteren?

• 25 april 2021

Je moet hem met alle kracht met rust laten als hij hetero is maar aangezien jullie bijna elkaar gepijpt hadden denk ik dat hij wel homo is dus je doet maar.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen