Vraag

Aftrekken met vriend

  • 13 June 2020
  • 2 reacties
  • 362 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

Ik zou graag nog eens met een vriend ofz samen willen aftrekken (ben wel hetero maar wil het eens uit proberen) we gaan binnen kort dan ook bij een vriend zwemmen met zn 3e, waarvan ik denk dat 1 iemand homo of bi is, hoe kan ik het beste aanpakken dat dat gaat lukken/heeft iemand tips

 

Alvast bedankt 

Groetjes

Naamonbekend46


2 reacties

Hoi

 

Ik stel voor dat je nog voor die dag dat jullie gaan zwemmen, probeert om het onderwerp seksualiteit met deze vrienden te bespreken. Op die manier zou je erachter kunnen komen of je vrienden open zouden staan voor wat experimenteren. 

 

Het is belangrijk om dit goed besproken te hebben. Je wilt namelijk niet dat iemand achteraf spijt krijgt van wat er zich heeft afgespeeld. Door dit op voorhand te bespreken, kan iedereen nog even nadenken of ze het echt wel willen. Willen jullie het alle drie, of wilt enkel één van je vrienden, kunnen jullie bekijken wat jullie wanneer zullen doen.

 

Iedereen heeft het recht om zich op elk moment te bedenken. Voelt iemand zich niet meer fijn bij het idee? Dan mag die dat op elk moment aangeven. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Naamonbekend46 ,

Ik ben het eens met  @Kenshin .

Maak het eerst goed bespreekbaar. En zorg dat ze het ook willen. Anders gaat het de verkeerde kant op.

Groetjes mij

Reageer