Skip to main content
Vraag

aftrekken met vriend

• February 28, 2026
  • 10 reacties
  • 1134 Bekeken

Hoi ik ben een 12 jarige jongen en ik wil graag aftrekken met 2 van mijn 12 jarige vrienden de ene heeft me al vaak naakt gezien en de andere nog maar een keer gisteren

Hoe vraag ik dit en is dit normaal

10 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 28, 2026

Zover ik weet willen/doen jongens dit best vaak. Als ik jou was zou ik gwn wat lichte hints geven. En je moet t alleen doen als jullie t allebei willen

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+1

Ik weet niet hoe je het zou moeten vragen maar je zou het kunnen beginnen met die ene die je al vaak naakt heeft gezien 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

het is niet gek. heb jij hun ook bloot gezien en waar hebben jullie elkaar dan bloot gezien. als dit thuis is dan is dat makkelijker. gewoon zeggen dat je weleens gehoord hebt dat jongens samen aftrekken en piemels vergelijken en dat jij dat ook wel zou willen doen. maar alleen als jullie het zelf willen.

• March 1, 2026

@DJEE ik heb die ene twee keer naakt gezien en hij begon toen zelfs met zijn piemel te spelen maar dat is wel al een jaar geleden toen hij aan het douchen was

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 2, 2026

@Anoniemepersoon123 
Misschien voorstellen om samen te douchen? 

• March 2, 2026

@Maxboy zal ik zeker eens proberen bedankt voor de tip

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 2, 2026

waar hebben jullie elkaar naakt gezien school of sportclub of thuis, als dat weer een keer gebeurt en hij speelt met zijn piemel kan je toch op een grappige manier vragen of je het kan overnemen van hem of je zegt dat je weleens gezien hebt dat 2 jongens met elkaars piemel speelden en dan vraag je of hij dat ook zou durven. het is niet gek alleen als jullie het allebei willen .

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 2, 2026

Ik zou het doen als jullie beide naakt zijn en dan beginen praten erover of wat lachen (hoe jullie altijd doen) en dat begint de stres wat los te komen en dan lukt het wel. Je kunt ook waarheid, durven of doen spelen dat helpt ook. (dan is het een spel en niet te serius)

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

en hoe is het ermee?

• March 11, 2026

@GoldenRetrieverGuy heb het nog niet kunnen vragen weet gewoon niet hoe