Skip to main content
Vraag

Aftrekken met vriend

• November 6, 2025
  • 4 reacties
  • 907 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben een jongen van 15 jaar en heb een beste vriend, ik heb 1x eerder met deze persoon afgetrokken maar dan deden we het zelf.

Ik weet dat hij graag verder zou willen gaan en ik ook wil alleen ben ik hetro (hij ook) en ik wil ik niks bij hem doen mr vgm vind hij dat oke.

Ik zat dus met de vraag hoe ik dit veilig kan doen zonder soa, moet ik dan wel een condoom dragen? 

Ook ben ik bang dat onze vriendschap slechter word ofzo, iemand advies?

Thnxx!

4 reacties

• November 6, 2025

@Annoniem3  als jullie elkaar alleen aftrekken hoeven jullie echt geen condooms om te doen

• November 6, 2025

Als je zeker weet dat hij wil "experimenteren"  dan kun je dat vragen. Stuur het gesprek eerst een beetje die kant op. De vraag van condoom begrijp ik niet helemaal. Je wilt toch  niks bij hem doen?

Met elkaar aftrekken hoef je geen condoom te dragen. Met orale sex, tja lastig. Als jullie beide maagd zijn, en hij wil sperma proeven, dan zou het eventueel kunnen. Mocht jij wel sex met hem willen. Dan sowieso een condoom. De anus heeft erg veel dunne kwetsbare bloedvaatjes.

• November 7, 2025

@Annoniem3  als jullie er nog steeds voor openstaan om bij elkaar wat te doen kunnen jullie ook overleggen waar jullie grenzen liggen 

Preitje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 28, 2025

@Annoniem3 

Van alleen aftrekken zul je geen Soa's krijgen dus dan hoef je geen condoom te gebruiken.

Als jullie alle 2 door willen gaan dan moet je dat vooral doen.