Vraag

aftrekken met shampoo

  • 22 December 2019
  • 12 reacties
  • 2831 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik trek de laatste tijd af in de douche met shampoo  als ik geil ben. Is dat slecht voor mij want een week geleden deed ik dat en ik had geen pijn.

 

en nog een vraagje, hoe trekken jullie af in de douche?


12 reacties

Hallo Jesse1239 :)

Ik trek me eigenlijk alleen af in bed. Je penis is in ieder geval dan wel schoon als je het met shampoo doet.

-Dr8gon99

Ik trek mij eigenlijk nooit af onder de douche ik doe dat meestal ook op m’n kamer of beneden als m’n ouders er niet zijn. Of als het beter weer is buiten

Badge

Je kan beter niet shampoo op je penis doen want dan kan het irriteren en het gaat stinken

 

Jesse123 

champoo op je piemel is geen probleem je moet het alleen niet op je blote eikel doen. En als je de huid van je piemel niet wast gaat ie juist stinken

Badge

Ik bedoelde met dat stinken als er shampoo op je eikel komt dat het door een reactie van die shampoo en je eikel gaat stinken

He Jesse123

dat denk ik niet dan moet je gewoon je eikel goed afspoelen. Of ben jij besneden?

Badge

Nee ik ben niet besneden

Maar hoe gaat het dan volgens jou stinken?

Badge

Als er shampoo op je eikel komt daar kan je eikel niet tegen waardoor het kan irriteren en stinken denk ik ik zag het op het internet staan

Ha oke, een keer champoo op je eikel

is niet erg denk ik als je het maar goed afspoeld

irrenteren kan het wel maar stinken denk ik niet 

maar dat weet ik ook niet precies

Ik krijg wel een stijve met een harde straal op mn piemel maar krijg het gevoel van klaar komen maar ik net niet klaar van die harde straal 

Reputatie 7
Badge +6

Beste forumgebruikers,

 

Letten jullie op forumregel 12?

 

Regel 12: ga niet off-topic.

Dat betekent dat een reactie reageert op de vraag van de topicstarter. Kom niet met een eigen vraag of ervaring, als dat niet aansluit op het topic.

Start evt. een eigen, nieuw topic. Dit om het forum overzichtelijk te houden. Bedankt!

Reageer