Hoi, ik trek de laatste tijd af in de douche met shampoo als ik geil ben. Is dat slecht voor mij want een week geleden deed ik dat en ik had geen pijn.
en nog een vraagje, hoe trekken jullie af in de douche?
Hoi, ik trek de laatste tijd af in de douche met shampoo als ik geil ben. Is dat slecht voor mij want een week geleden deed ik dat en ik had geen pijn.
en nog een vraagje, hoe trekken jullie af in de douche?
Hallo Jesse1239 :)
Ik trek me eigenlijk alleen af in bed. Je penis is in ieder geval dan wel schoon als je het met shampoo doet.
-Dr8gon99
Ik trek mij eigenlijk nooit af onder de douche ik doe dat meestal ook op m’n kamer of beneden als m’n ouders er niet zijn. Of als het beter weer is buiten
Je kan beter niet shampoo op je penis doen want dan kan het irriteren en het gaat stinken
Jesse123
champoo op je piemel is geen probleem je moet het alleen niet op je blote eikel doen. En als je de huid van je piemel niet wast gaat ie juist stinken
Ik bedoelde met dat stinken als er shampoo op je eikel komt dat het door een reactie van die shampoo en je eikel gaat stinken
He Jesse123
dat denk ik niet dan moet je gewoon je eikel goed afspoelen. Of ben jij besneden?
Nee ik ben niet besneden
Maar hoe gaat het dan volgens jou stinken?
Als er shampoo op je eikel komt daar kan je eikel niet tegen waardoor het kan irriteren en stinken denk ik ik zag het op het internet staan
Ha oke, een keer champoo op je eikel
is niet erg denk ik als je het maar goed afspoeld
irrenteren kan het wel maar stinken denk ik niet
maar dat weet ik ook niet precies
Ik krijg wel een stijve met een harde straal op mn piemel maar krijg het gevoel van klaar komen maar ik net niet klaar van die harde straal
Beste forumgebruikers,
Letten jullie op forumregel 12?
Regel 12: ga niet off-topic.
Dat betekent dat een reactie reageert op de vraag van de topicstarter. Kom niet met een eigen vraag of ervaring, als dat niet aansluit op het topic.
Start evt. een eigen, nieuw topic. Dit om het forum overzichtelijk te houden. Bedankt!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.