Skip to main content
Vraag

aftrekken met een vriend

• July 21, 2025
  • 5 reacties
  • 1103 Bekeken

Hoi, ik ben een jongen van 16 jaar en ik zou graag een keertje met een goede vriend opnieuw samen willen aftrekken. 

ik ben al sinds de basisschool bevriend met hem en we hebben als kind veel bij elkaar geslapen en in bad gezeten. Vaak toen we in bad zaten lieten we aan elkaar onze piemels zien en voelde we aan elkaar.

Nu zijn we allebei wat ouder, hij is 15 jaar. Alleen we hebben nooit bij elkaar afgetrokken.

De laatste keer dat wij elkaar naakt zagen was hij 10 en ik 11, hij vertelde tegen mij dat hij een natte droom had en vroeg of ik hem wilde aftrekken. Ik daarin tegen wist nog niet wat een natte droom of aftrekken was. Ik had zelf nog geen natte droom en had niet veel interesse toen naar seksualiteit. Hij smeekte toen en ik stemde vervolgens in. Ik wist niet echt hoe het moest dus hij deed het voor bij zichzelf en daarna bij mij. Alleen zonder succes hij werd een klein beetje stijf maar geil volde ik me niet. 
Toen we naar de middelbare school gingen spraken wij elkaar niet zo veel meer wegens we allebei op een andere school zaten. Toen ik 15 werd kreeg ik eindelijk m’n natte droom en kon ik klaar komen.

Ik wil dit nu aan hem vragen of hij zin heeft om weer eens samen te gaan aftrekken. Hoe moet ik dat zeggen? Heeft iemand een idee hoe je moet pijpen of een jongen neuken? En voelt het lekker? 

*De tekst is aangepast door De Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 6*

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 21, 2025

Ik zou gewoon meer gaan appen naar hem en meer afspreken en dan mischien logeren ofz en dan beginnen met praten over aftrekken en dan vragen zo iets 

• July 22, 2025

@Anoniem U030  je zou hem een app kunnen sturen en hem vragen van ‘weet je nog toen we wel eens wat gedaan hebben bij elkaar’. Wachten op zijn antwoord, en hem dan vragen of hij daar nog voor openstaat om het nog eens te doen

• Topic-opener
  • July 22, 2025

@Aubien, thnx ik ga het sturen 

• July 23, 2025

Graag gedaan laat maar weten of het gelukt is 

*Onnodige quote verwijderd*

• Topic-opener
  • August 9, 2025

@Aubien, dankjewel voor je hulp. Even een update, het leek hem leuk om het eens samen te doen en ik vond het toch lekker. Ik ga het snel weer met hem doen!