Skip to main content

Aftrekken met een andere jonge

Ik zou heel graag een keer afwillen trekken met een andere jonge en misschien ook meer maar ik ken niemand waarvan ik weet dat hij het ook wil en ik zou ook niet weten hoe je zoiets zou moeten uitleggen. Tips graag
Bijna elke jongen op jou leeftijd trekt af maar niet iedereen wil het met anderen jongens maar blijf zoeken en vraag het alsje het zekerweet
Dat heb ik dus ook maar ik ben ook homo
Ik ben hetero en doe het vaak genoeg (met team en een vriend), maar ik denk dat het gewoon moet gebeuren. Je moet niet op zoek gaan. Het gebeurt of het gebeurt niet, zoiets kun je niet forceren...
En zou je dan ook niet soort van hints kunnen geven waaraan je zou moeten kunnen merken dat hij het ook wil
Ik zal je anders vertellen hoe het bij mij de eerste keer gebeurde, goed?

Voetbalteam:

We waren (ik denk 1,5 jaar geleden) samen aan het douchen toen onverwachts de zus van een andere speler binnenkwam. Zij is superknap, dus bijna iedereen kreeg een stijve (we stonden allemaal naakt te douchen terwijl ze gewoon gedurende 5 minuten met ons bleef praten...) en toen ze wegging pakte ik en een goede vriend van mij onze lul, en begonnen ons af te trekken (ik was vergeten dat er een hele groep was, ze had nml best lang met mij gepraat en naar mijn grote lul (19cm) gekeken... na ca 1 minuut deed iedereen mee. Sindsdien rukken we allemaal onder de douche, elke training/wedstrijd. (Ongeveer een jaar later heb ik trouwens ook met haar geneukt)

Met een vriend:

Ik heb al 11 jaar (sinds groep 1) een vriend met wie ik alles bespreek, dus ook mijn (en zijn) seksleven. Toen hij ca 1,5 jaar geleden in de vakantie bij mij logeerde (4 dagen), had ik na 3 dagen zonder privacy om te rukken nogal de behoefte (mijn toenmalige vriendin was ook op vakantie) dus toen hij z'n tanden ging poetsen, ging ik even rukken. Maar hij was z'n borstel of iets vergeten, en kwam terug toen ik net met m'n hand m'n grote stijve lul vast had... hij schrok eerst een beetje, maar zei toen dat hij eigenlijk ook nogal geil was (zijn vriendin was ook op vakantie, al 2 weken). Toen hebben we dus samen gerukt, en dat deden we daarna elke keer als we samenkwamen. (Dit was ca 2 maanden voor het gebeuren met m'n team) na een maandje of zo besloten we elkaar ook af te trekken, dit is ook supergeil! We hebben elkaar zelfs een tiental keren gepijpt. Ik ruk dus nu (incl training 2x en wedstrijd 1x in de week) 4 keer in de week samen met hem, de andere dagen neuk ik m'n vriendin. Wij zijn allebei niet homo, maar echte hetero's overigens. Ik had zijn lul natuurlijk al heel vaak gezien na de training bij het douchen, bij het omkleden voor het zwemmen en toen we naakt gingen zwemmen etc, maar nog nooit stijf, hij bleek 22cm te hebben!!
Wauw! Mooi verhaal meen ik echt. Ik douche dus ook met mn (hockey)team en dan is er ook wel een jongen met wie ik dat zou willen doen maar ik zou echt niet weten hoe en straks als ik het zeg, zegt hij nee en vindt hij me maar raar
ik had dat ook gedaan met een groepje maar dat was al 2 jaar geleden en we hebben geen contact meer ik zou het wel graag weer willen 😞
Meer tips graag!
Ik heb niemand om mee te masturberen - De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels (ik ben hetero maar vind het leuk om te expirimenteren met jongens en ik zou alles wel willen doen De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels
Hey 076breda dit is normaal dat je het eens wil uitproberen met het zelfde geslacht er is niks verkeerd mee maar Ik geef u ene goeie raad he man , niet pushen als hij nee zegt maar voor de rest go for it en begin er gewoon heel subtiel over
Sp17 snap ik. Geileboyki050 kan je het wat netter beschrijven want ik kan niet zien wat je bedoeld
Meer tips plzzz!!
Ik heb het al vaak gedaan gewoon een jonge uitnodigen om te komen slapen en dan je deken weg trekken en beginnen fappen misschien doet hij mee (bij mij werkt het. )
Kan je hem miss niet testen om te zien of hij t ook wil wat subtieler zegmaar.
Reacties plss
Mag ik weten hoe jij eruit ziet? Aan de hand daarvan kan ik namelijk wel een strategie verzinnen
Ahaha als je iemand wilt aftrekken dan zou ik even een oproepje doen hier ? dan kom je er ook wel
Als je knap bent, kun je namelijk gewoon eens beginnen praten over vriendinnen en steeds meer richting seks gaan. Als jullie dan een tijdje over seks gepraat hebben, kun je eens kijken of z'n lul al stijf is (doe dit bijvoorbeeld aan een zwembad, in een zwembroek zie je een stijve meteen (weet ik uit ervaring)). Als dat zo is zou je hem kunnen zeggen dat je nu ook wel zin hebt ik seks (niet zeggen dat je met hem bedoelt). Als hij het met je eens is, kun je m aankijken met een blik van "wil jij ook/zullen we?" en als hij goed reageert ga je naar de kleedhokjes (uitgaand van het zwembadscenario). Dan trek je langzaam je zwembroek omlaag, en hoop je dat hij hetzelfde doet. Dan ga je gwn lekker rukken en spuiten terwijl je naar hem kijkt (hoe ziet die jongen er eigenlijk uit??). Met een beetje geluk trekken jullie zelfs elkaar af!

Veel succes en vragen hoor ik wel!

Testosteron houdende groeten,

Tijn
Tijn2001x volgens mij heb je genoeg ervaring zo te horen ?
Dit heeft een meisje van de zomer bij mij gedaan. Ze was echt heel knap (blond, 65B, platte buik, lekkere billen). Ik had al een stijve toen ze naaast me kwam zitten, en we hebben eerst lekker geil gepraat en daarna in een kleedhokje heerlijk geneukt voor zeker 45 minuten!
Klopt als een bus, Anoniem0505????
misschien
Ik ben 1.60 cm lang bruine/blonde haren blauwe ogen en heb opzich wel 6pack. hij is ong. 1.70 (denk ik) bruine haren en bruine ogen en niet gespierd maar ook niet dik gewoon normaal zeg maar. Zou je miss een strategie kunnen verzinnen voor als k met hem ga logeren, zo uitgebreid mogelijk pls. thx.
Blank of getint? Weet je ook hoe groot jullie beiden lullen zijn??

Reageer