Skip to main content

Aftrekken met anderen

• August 1, 2026
  • 1 reactie
  • 267 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi iedereen

Ik wil dus heel graag met andere aftrekken (jongens dus) van dezelfde leeftijd(14), alleen ik weet niet hoe. En willen jullie dat ook? Is dit ook raar dat ik dit wil? Hebben jullie dit al een keer gedaan?

al vast bedankt!

1 reactie

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben zelf ook een jongen en 15 jaar. Ik heb dit zelf ook maar ik ben bi dus val ook op jongens dus daarom zou ik het wel willen. Ik heb al meer stellingen gelezen op het forum ook van jongens die hetero zijn die dit ook doen om te vergelijken met piemels met anderen jongens en om gewoon wat te doen als activiteit zegmaar. Het is denk ik opzich normaal maar ook wel abnormaal. Ligt er aan aan wie je het zou vragen/ met wie je zou willen van je vrienden en hoe hun persoonlijkheden zijn. Ik heb alleen geen idee hoe jij/ik zouden moeten aanpakken om het ook daadwerkelijk te gaan doen een keer. Misschien als je gaat afspreken of logeren met een vriend en dan rustig beginnen met vragen of hun al wel eens hebben afgetrokken en of ze dan zijn klaar gekomen en of ze het ooit een keer samen zouden willen doen en als ze dan bijvoorbeeld ja zeggen is de stap niet zo groot om te zeggen dat je geil bent en of je wilt aftrekken. 

zoiets zou ik persoonlijk doen denk ik (alleen spreek ik  nooit echt af met vrienden omdat ik verweg woon)