Vraag

aftrekken met 12 jarige

  • 25 July 2021
  • 5 reacties
  • 1859 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi 

 

Ik wil aftrekken met vrienden die bij mij op de voetbal zitten ik zie ze dus weleens naakt wie heeft tips om het te vragen of wat we kunnen doen als we het gaan doen ik wil ook pijoen mijn piemel is 12 cm en ben 12 jaar wat kan ik met 12 cm met me vrienden doen


5 reacties

Hoi boy12years

ik zou het niet met je hele team doen in het begin maar met een paar waarvan je denkt dat ze het ook willen. Dan tijdens het douchen jezelf stijf maken en proberen bij een van de andere af te trekken en als ze willen zullen ze dan wel meedoen.

De lengte van je penis maakt niet uit je kunt er alles meedoen, ik zou beginnnen met aftrekken en misschien dan iemand pijpen en kijken hoe we gereageerd word, als ze meedoen kan je misschien zelfs wel neuken als je dat wil.

Hoop dat dit een beetje geholpen heet.

groetjes anoniemboy

Reputatie 1
Badge +1

onnodige quote verwijderd


Bedankt ik ga het proberen 

Badge

ik ben 13 en mijn lul is ook 12cm

als je wilt kunnen we samen aftrekken?

Nee, dat gaat niet. Heb je de forumregels gelezen/onthouden? Zo niet, dan bij deze de belangrijke forumregel 7 :)

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan

Reputatie 1
Badge +1

ik ben 13 en mijn lul is ook 12cm

Wat doe jij vaak met je lul die 12cm is misschien  ik dat ook een keer doen 

Reageer