Vraag

Aftrekken/masturberen jongen

  • 22 December 2020
  • 4 reacties
  • 499 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb een aantal vragen over het aftrekken:

 

1Moet je gaan aftrekken als piemel stijf is of als hij normaal is?

2Als je bent klaargekomen, kun je dan nog doorgaan?

3Kun je aftrekken als je voorhuid niet volledig naar achter kan over je gehele eikel?

 

Groet,

NICK


4 reacties

He Nick, ik zal de vragen even beantwoorden

1Moet je gaan aftrekken als piemel stijf is of als hij normaal is? Kan allebei, als je al geil bent en je hebt al een stijve kun je gewoon gaan aftrekken. Als ie nog slap is en je gaat rukken wordt ie vanzelf stijf dus kan beide.

2Als je bent klaargekomen, kun je dan nog doorgaan?

Je kan altijd nog een beetje met je lul spelen en trekken. Bij mij is het zo dat ie soms vrij snel na het komen al weer slap wordt dan stop ik ook vrij snel maar vaak blijf ik ook nog wel hard en dan ruk ik nog even door. Of je meteen een tweede keer kunt klaarkomen verschilt per persoon volgens mij.

3Kun je aftrekken als je voorhuid niet volledig naar achter kan over je gehele eikel?

Denk het wel, ik kan mn voorhuid wel helemaal naar achteren doen maar als ik dat niet doe rukt het ook lekker

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. Hoe oud ben je eigenlijk?

 

Groet..

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb een aantal vragen over het aftrekken:

 

1Moet je gaan aftrekken als piemel stijf is of als hij normaal is? Kies je zelf maar stijf is het geilst en gemakkelijkste

2Als je bent klaargekomen, kun je dan nog doorgaan? Ja

3Kun je aftrekken als je voorhuid niet volledig naar achter kan over je gehele eikel? Denk het wel

 

Groet,

NICK

 

Reputatie 1
Badge +1

He Nick, ik zal de vragen even beantwoorden

1Moet je gaan aftrekken als piemel stijf is of als hij normaal is? Kan allebei, als je al geil bent en je hebt al een stijve kun je gewoon gaan aftrekken. Als ie nog slap is en je gaat rukken wordt ie vanzelf stijf dus kan beide.

2Als je bent klaargekomen, kun je dan nog doorgaan?

Je kan altijd nog een beetje met je lul spelen en trekken. Bij mij is het zo dat ie soms vrij snel na het komen al weer slap wordt dan stop ik ook vrij snel maar vaak blijf ik ook nog wel hard en dan ruk ik nog even door. Of je meteen een tweede keer kunt klaarkomen verschilt per persoon volgens mij.

3Kun je aftrekken als je voorhuid niet volledig naar achter kan over je gehele eikel?

Denk het wel, ik kan mn voorhuid wel helemaal naar achteren doen maar als ik dat niet doe rukt het ook lekker

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. Hoe oud ben je eigenlijk?

 

Groet..

Ja,

Bij mij is het aftrekken erg lekker, maar op het moment dat ik klaar kom, begint het pijn te doen een beetje en wordt mijn piemel echt extreem stijf. 

1Enig idee hoe?

Dan kan ik eigenlijk al niet meer door.

2En is er een manier om dan van te voren te weten dat ik moet stoppen omdat ik anders klaar kom?

3Moet je als je gaat aftrekken klaarkomen of mag dat ook gewoon niet zeg maar ?

Groet,

(14 jaar)

 

Reputatie 7
Badge +6

Hallo @Nickk ,

Ik beantwoord je vragen wel even: 

1Moet je gaan aftrekken als piemel stijf is of als hij normaal is? Ik zelf vind stijf het geilste maar dat verschild per persoon en het kan allebei.

2Als je bent klaargekomen, kun je dan nog doorgaan? Zeker kan dat en dat doe ik zelf ook vaak.

3Kun je aftrekken als je voorhuid niet volledig naar achter kan over je gehele eikel? Bij mij kan dat ook niet maar toch doe ik het en volgens mij is dat geen probleem.

 

En dan nu de volgende vragen:

1Enig idee hoe? Het zou kunnen liggen aan dat je een strakke voorhuid hebt.

2En is er een manier om dan van te voren te weten dat ik moet stoppen omdat ik anders klaar kom? Ja, want je kan het aanvoelen wanneer je gaat klaarkomen en dan kan je op tijd stoppen.

3Moet je als je gaat aftrekken klaarkomen of mag dat ook gewoon niet zeg maar ? Dat mag je geheel zelf bepalen of je klaarkomt of niet.

 

Groetjes,

Ocapi1234

Reageer