Ik ben een jongen 12 jaar
Ik heb nog nooit afgetrokken maar wil dat wel heel graag alleen weet ik niet hoe dat moet kan iemand uitleggen?
Ik ben een jongen 12 jaar
Ik heb nog nooit afgetrokken maar wil dat wel heel graag alleen weet ik niet hoe dat moet kan iemand uitleggen?
Heyy,
Bekijk deze 2 linkjes van de site sense eens daarin wordt veel uitgelegd over hoe aftrekken precies werkt en wat fijn kan voelen.
> https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/met-jezelf-vrijen
> https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/hoe-werkt-aftrekken
Groetjess van ItsJustMe :)
Joo J12,
Kleed je eerst uit en zorg dat je piemel stijf is. Pak deze dan vast en beweeg hem op en neer. Dot voelt lekker. Op een gegeven moment voelt het nog lekkerder en dan shake je helemaal. Dan kom je klaar. Ikzelf spuit dan sperma, maar toen ik 12 was had ik dat nog niet. Veel plezier!
Heb je safe search? Zoniet kan je op een zoek engine zoals google opzoeken hoe het moet (een video ofzo) ik zelf gebruik safari wanneer ik van dat soort dingen opzoek omdat ik dan makkelijk zoek geschiedenis kan verwijderen. Maar dat hoeft niet.
Ik denk dat dat dus het meest makkelijkst is.
Als je wel safesearch hebt moet je het ff zeggen maar ik denk dat dit de beste optie is
En waar doe je dat doe je dat in bed ofzo waar?
Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.
Wat
Groetjes,
En waar doe je dat doe je dat in bed ofzo waar?
Ja..
Dat doe je in bed ja, zodat niemand het hoeft te zien.
Als je een stijve hebt pak je jouw piemel vast en beweeg je je hand op en neer. In het begin voelt het misschien niet zo fijn maar als je door blijft gaan en langzaam sneller probeerd krijg je een soort plas gevoel. Als je dan door blijft gaan kom je klaar, maar jij hebt waarschijnlijk nog geen sperma dus er komt niks uit.
Als je klaar komt en er komt sperma uit, doe het niet op kleding of op bed. Doe het gewoon in een doekje. Doei!
onnodige quote verwijderd
En moet ik na de 1e keer ook nog een bepaalde tijd wachten tot de 2e keer
En moet ik na de 1e keer ook nog een bepaalde tijd wachten tot de 2e keer
Dat hoeft niet maar de meeste jongens hebben dan even geen zin meer maar bv na een paar uur wel weer dat is bij iedereen anders
onnodige quote verwijderd
Is het normaal dat ik wel al een beetje sperma heb?
Is het normaal dat ik wel al een beetje sperma heb?
Dat is per jongen verschillend de een zal al op z’n 11e sperma hebben de ander op z’n 14e ik ben ook 12 en heb nog niet eens voorvocht
En om je eerdere vraag te beantwoorden.. Ja ik zou even 5 tot 10 minuutjes wachten als je net bent klaar gekomen om voor de 2e keer te gaan rukken.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.