aftrekken lukt niet?

  • 13 August 2018
  • 5 reacties
  • 786 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
haay mjensjes,
ik heb een vraag of anders gezegt een probleem...
ik hoorde ooit dat als je niet aftrekt dat dan dan slecht was voor je penis, ik gelofden het eigelijk niet echt
maar toen ik hoorde dat de meeste jongens uit me klas zich al af hadden getrokken dacht ik, dan zal ik het ook maar doen
en toen ik het probeerde... deed het fcking veeeel pijn ik was gewoon meteen gestopt en wat anders gaan doen..!
maar hoezo deed het zo veel pijn?? deed het bij jullie (only the boys then) pijn de eerste keer en moet ik anders door gaan okal doet het pijn?
iderige val hopelijk kunnen jullie me helpen 😛

5 reacties

Kun jij je voorhuid, tijdens een erectie, probleemloos tot achter de eikel trekken?
Kun jij je voorhuid, tijdens een erectie, probleemloos tot achter de eikel trekken?

uuh nee dat is dus echt percies het genen wat pijn doet, ik heb het ook nog tegen niemand gezegt
Leuk, die groene kleur.

In dat geval lijkt het mij verstandig dat jij er wat aan doet.
Je kunt bijvoorbeeld onder de douche proberen je voorhuid steeds een beetje verder op te rekken.
Dat duurt natuurlijk een tijdje, dus geduld is daarvoor ook nodig.

Je zou ook je huisarts hierover in kunnen lichten.
Deze zou jou bepaalde middelen kunnen geven, een zalfje is het voorbeeld dat je in andere topics vinden kunt, die ervoor zorgen dat je voorhuid soepeler wordt zodat dat probleem opgelost kan worden.
Ik denk dat je het misschien te hard doet of de voorhuid te ver trekt. Het is volgensmij niet heel slecht als je niet aftrekt maar het is wel goed voor je als je het doet! Als je regelmatig masturbeert heb je minder kans op prostaatkanker bijvoorbeeld.
Badge +3
Ik trek mijn voorhuid er (soms) bij het masturberen ook niet af maar kom wel heerlijk klaar! Probeer het eerst eens zo!

Reageer