Skip to main content

aftrekken lukt niet

• July 28, 2026
  • 6 reacties
  • 581 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi allemaal ik heb een vraagje ik ben al 15 bijna 16 en ik kan niet aftrekken bijna omdat me lul zo klein is den er komt geen sprema uit terwijl ik ben bijna 16 als ik aftrek 5 minuten lang dan heb ik nog steeds niks er is nooit wat uitgekomen

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 28, 2026

misschien ben je niet opgewonden genoeg of zit er ergens iets niet goed om sperma te maken en er uit te laten komen. bij mij komt er ook niet zoveel uit maar dat zal vanzelf wel komen. ik krijg wel een lekker gevoel dus ik denk dat ik het wel goed doe. ik weet niet hoe jij je piemel aftrekt maar als je het net zo doet als ik, ik kan je het niet precies uitleggen of laten zien, dan zou je een lekker gevoel moeten krijgen. krijg je wel een lekker gevoel in je piemel en gaat je piemel een beetje schokken?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 29, 2026

nee dat ook niet

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 29, 2026

ik neem aan dat je wel een stijve piemel hebt als je aftrekt. misschien moet je eens kijken of je samen met iemand kan aftrekken of je laten aftrekken. heb je weleens naar je piemel laten kijken bij de dokter. heeft iemand anders weleens jou piemel gezien want vaak denken we dat onze piemel te klein is. andere piemels lijken altijd groter of anders maar dat komt omdat je dan anders kijkt. als je mijn piemel zou zien dan denk je misschien ook wel dat die  groot is en ik vind mijn  piemel bijvoorbeeld klein, maar dat komt door het kijken.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 6, 2026

Hoelang is je penis? Stel hij word niet langer als 6 cm dan moet je eigenlijk kijken of je geen Micropenis hebt, want als je geen lange hebt op je 15e of je moet erectie stoornissen hebben en dan is het slim om naar je huisarts te gaan. En ja dat is een beetje raar om daar in je blootje te moeten maar die huisarts ziet zulk soort dingen echt veel hoor.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 8, 2026

5 minuten is voor mij ook niet lang genoeg om klaar te komen en sperma te krijgen, soms duurt het ook wel bijna 10 minuten ofzo

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 8, 2026

Hoelang is je penis? Stel hij word niet langer als 6 cm dan moet je eigenlijk kijken of je geen Micropenis hebt, want als je geen lange hebt op je 15e of je moet erectie stoornissen hebben en dan is het slim om naar je huisarts te gaan. En ja dat is een beetje raar om daar in je blootje te moeten maar die huisarts ziet zulk soort dingen echt veel hoor.

en als je daar naar toe gaat kun je tegen de huisarts zeggen dat je liever niet hebt dat je ouders er van weten volgens mij, maar dat zou bij je eigen huisarts moeten uitzoeken.