Skip to main content

Hallo allemaal,

 

Ik wil aftrekken graag wat leuker/spannender maken. Heeft iemand ideeën? Bijvoorbeeld op welke plekken ik het kan doen.

Succes

En dit bedoel ik niet lullig maar het forum heeft een zoekbalk.  Deze vraag is echt al honderden keren gesteld.


Ergens buiten


Je moet het eens proberen met chilisaus lekker pittig; brand wel een beetje


@Frank321 Lekker man. Ik gebruik altijd Sriracha. En jij? Sambal werkt ook goed.


Hoi, volgende week is het zover

Iemand nog tips

 


Samen met een andere jongen gaan aftrekken, buiten aftrekken, als je alleen thuis bent dan overal in huis aftrekken waar je het normaal nooit doet.

 

Genoeg ideetjes om het spannender te maken


 @Trekker de hele dag lekker naakt zijn en allerlei dingen doen ook wat niet seksueel is, stofzuigen ofzo. En ik weet niet of inkijk hebt in je tuin, als je die niet hebt lekker naakt de tuin in gaan en anders als het schemert of donker is en je dan in allerlei houdingen staand/liggend aftrekken. Naakt gaan slapen, naakt tv kijken, ergens heen gaan bos ofzo en misschien geen onderbroek aan doen als je daar heen gaat.  Als het lekker weer is een korte sportbroek aan doen zonder onderbroek en even naar de supermarkt gaan ofzo. Misschien heb je in huis iets dat trilt en dat tegen je piemel/ballen houden. 


Rick 123 ik heb het geprobeert met een elektrische tandenborstel ik kwam heel snel en heftig klaar. Heb je nog meer ideeën van objecten die ik kan gebruiken want ik heb namelijk geen speeltjes

 


Rick 123 ik heb het geprobeert met een elektrische tandenborstel ik kwam heel snel en heftig klaar. Heb je nog meer ideeën van objecten die ik kan gebruiken want ik heb namelijk geen speeltjes

 

Heb je in huis iets dat trilt en wat niet gevaarlijk is 


Aubien, geen idee waar zit je aan te denken? Heb je ideeën

 


Reageer