Met welke leeftijd zijn. Jullie begonnen met aftrekken?
Ik was net 11
13 jaar
12
12
Ik was net 11 toen ik het ontdekte
Ik was 10 jaar en kreeg seksuele voorlichting van mijn stiefpa.
(Tekst aangepast door de Kindertelefoon wegens regel 6)
ik was 11
Ik was 10
HI
ik was 13
Groetjes
10 ik hoorde op school andere jongens praten over aftrekken ik heb toen thuis maar wat gedaan tot m’n oudere broer binnen kwam en zei dat ik het verkeerd deed en hij heeft het toen bij mij voorgedaan
Hey, ik met 12. Begin dit jaar. Na een spontane "uiting". Het dringt gewoon aan dus soms is het min of meer nodig. Ik vind het niet altijd leuk. Vaak wel. Liefs Tover xxx
Ik ook met 12. Vrienden hadden het er over en toen dacht ik, “dat moet ik zelf ook eens proberen”. Geen spijt van gehad.
Hoi, ik ook op mijn 12e. En ook na de welbekende natte droom. En toen zelf eens testen en tsja het is en blijft gewoon heerlijk. Ook om met mijn geliefde te delen in wederzijdse vorm
Groetjes liefs Tartan X
P.S.
M’n eerste natte droom had ik pas toen ik 14 was trouwens. Daarna nog 1 keer gehad en verder nooit meer.
Ik ben twaalf en begon toen ik ongeveer 11 was. Ik had het er over met een vriend van mij en toen hadden we een "avontuurtje"🫢. Geen verkering hoor ;)
Groetjes Lupus
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.