Skip to main content

Hoi hier ff meer info :)

Ik ben een jongen van 15 en normaal trek ik me bijna elke dag wel af (Is dat veel?) Ik ben op vakantie met m'n ouders, vriend van m'n ouders, m'n nicht, m'n zusje en een klasgenoot (haar noem ik voor t gemak ff sara) En Sara heeft een relatie 

Nu naar het echte verhaal :D

Ik slaap op een kamer met m'n zusje en Sara. Sara en m'n zusje weten niet dat ik masturbeer en het is best awkward om bij hun af te gaan trekken... Ik heb me al 1 keer afgetrokken in de badkamer, maar de badkamer is heel gehorig, dus ik voelde me heel bekeken... Ik wil meer gaan aftrekken maar ik weet niet hoe/waar... We hebben een huisje gehuurd, dus ik kan niet naar een wc gebouw, want we staan niet op een park... (Het is als ik dit typ woensdag en zondag heel laat in de avond zijn we thuis) 

Heeft iemand tips, of moet ik gwn wachten tot zondag?

Alvast bedankt :)

Ik zou maar wachten.  Heel rottig als je het in je bed doet als je denkt dat de meisjes slapen en ze toch wakker zijn en vragen wat je aan het doen bent.

Ik ben er trouwens wel zeker van dat je zusje en klasgenootje best wel weten dat je masturbeert, ze doen het waarschijnlijk zelf ook.

@Diana We gaan morgen ochtend weg en ik heb me nog 1 keer afgetrokken onder de douche, want ik dacht dat niemand me dan zou kunnen horen. (gelukkig heeft de deur een slot en hoorde niemand het) En over m'n zusje die blijkbaar masturbeert, ze is 8 HAHA en 'Sara' geeft me een beetje aseksueel vibes... of ze is er nu gwn nog niet aan toe🤷🏻‍♂️ wel bedankt voor het lezen en reageren :) 

En een bericht voor iedereen :)

Als je nog meer tips hebt, ik ga in de kerstvakantie ook weg, dus alle tips zijn welkom :)

@Diana We gaan morgen ochtend weg en ik heb me nog 1 keer afgetrokken onder de douche, want ik dacht dat niemand me dan zou kunnen horen. (gelukkig heeft de deur een slot en hoorde niemand het) En over m'n zusje die blijkbaar masturbeert, ze is 8 HAHA en 'Sara' geeft me een beetje aseksueel vibes... of ze is er nu gwn nog niet aan toe🤷🏻‍♂️ wel bedankt voor het lezen en reageren :) 

Gelukkig is het dan toch nog goed gekomen met je masturbatienood.

8 is wel wat jong, ja.  

Op haar 15de zal Sara toch al wel iets weten en doen.

Reageer