Skip to main content
Vraag

aftrekken in de klas

• May 19, 2026
  • 9 reacties
  • 967 Bekeken

Ik heb vorige week voor het eerst afgetrokken in de klas het was echt lekker doen jullie dat ook en hebben jullie nog tips 🙂

9 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Ben je ook klaargekomen? En was t pocket jerken of heb je m dr uit gehaald als je klaar bent gekomen waar heb je je cum gelaten 

• May 24, 2026

​@Anoniemr45t455td  ja ik was klaargekomen nee ik liet hm wel in mn broek 

Forum|alt.badge.img+3

​@Anoniemr45t455td  ja ik was klaargekomen nee ik liet hm wel in mn broek 

Pfff liep je de hele dag met cum in je broek?

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 2, 2026

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

lekker dan al je zo in de klas zat ik hoop niet dat op iemand in je klas zat aftrekken zat 

Dat heb keer gehad dat ik met iemand een opdracht moest maken maaar hij moest even weg maar dacht wat duur dat lang betrap ik hem op aftrekken op mij

• Net nieuw
  • June 3, 2026

aftrekken in de klas is lekker en spanned maar wel riskant want ik deed her een keer en toen werd ik betrapt door mijn stage juf en die zij dat ik dat beter ergens anders kon down maar dat ik het haar nu wel moest laten zien hoe Groot hij was

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 3, 2026

aftrekken in de klas is lekker en spanned maar wel riskant want ik deed her een keer en toen werd ik betrapt door mijn stage juf en die zij dat ik dat beter ergens anders kon down maar dat ik het haar nu wel moest laten zien hoe Groot hij was

Oké heb je dat ook gedaan dan 

Ik heb die jongen waar opdracht moest maken gezegd  laat maar zien dan wat je kunt ik toen heb ik mijn hempje uit gedaan 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 3, 2026

Hoi anonymous wat heb je dan gedaan met die sperma in je broek want je kan het toch niet daar laten

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 3, 2026

crazy man rare mensen op deze forum

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 3, 2026

Oké heb je dat ook gedaan dan 

Ik heb die jongen waar opdracht moest maken gezegd  laat maar zien dan wat je kunt ik toen heb ik mijn hempje uit gedaan 

top 10 dingen die niet gebeurd zijn