Vraag

aftrekken in bos raar?

  • 1 March 2021
  • 5 reacties
  • 1869 Bekeken

Badge

Hey 

Ik heb afgetrokken in het bos 

het was redelijk donker aan het worden en ik was aan het fietsen door het bos. Opeens werd ik helemaal uit het niks ontzettend geil en begon ik aan me piemel te zitten. Ik remde stapte van me fiets af en liep het bos in om af te trekken. Ik ben niet heel ver het bos in gelopen hooguit tien meter van het pad en het was totaal niet dichtbebouwd zo ver ik weet heeft niemand het gezien want ik heb het pad in de gaten gehouden maar ik ben op een of andere manier toch ontzettend bang dat iemand het heeft gezien of het gefilmd heeft

of dat er zo een kastje aan een van de bomen hangde die bij beweging foto’s maakt of filmpjes 

Ook voel ik me ontzettend schuldig omdat ik eigenlijk helemaal niet zo een vies persoon ben ofzo en ik schaam me echt voor mezelf

is het normaal wat ik gedaan heb of niet?

graag antwoord 

Dag 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hey @Watermeloen,

 

Ik zou mij niet druk maken over wie je zien heeft, want je zegt zelf dat er geen mensen waren. En het is zeer onwaarschijnlijk dat er camera’s hangen want wie hangt nou camera’s in het bos neer. Dat je eigen zelf afgetrokken heb in het bos kan ik niks over zeggen, maar ik zou het zelf niet doen. Hopelijk heb je hier iets aan gehad.

Exact h et zelfde heb ik ook gedaan. Maar meestal hangen dat soort cameras alleen op plekken waar het echt een natuurgebied is, zoals de veluwe ofzo.

Dus maak je maar niet ongerust

Badge +1

hoi Watermeloen,

maak je geen zorgen joh je wil niet weten hoe vaak ik dit wel niet heb gedaan je hoeft je totaal niet schuldig te voelen 

Ik vind het niet heel raar je kan niet plannen wanneer je geil wordt. Als je het wordt dat moet er van genieten. 

Heyy,

 

Geen zorgen. Het is gewoon normaal lijkt me. Maar als je het doet zou ik wel oppassen met waar mensen lopen. Aant betrapt worden lijkt me vervelend. Ik doe het zelf meestal echt midden in het bos. Maar soms doe ik het in een parkje op de heuvel of bosjes. Maar als je het zelf fijn vind zou ik het gewoon vaker doen

 

Groetjes

Reageer