Vraag

aftrekken in bos

  • 19 April 2024
  • 8 reacties
  • 427 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal,

 

is dit heel raar das nu al effe geleden dat ik dat gedaan heb maar vroeger was ik aan het Wandelen in het bos en opeens wou ik aftrekken dus ik gin helemaal het bos in voor dat ze me niet zien maar daarna heb ik me helemaal uitgekleed en in een vuile plasje in het bos gaan zitten en dan zo aftrekken ik vind het lekker, maar is dit heel raar??


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey ik trek ook wel is buiten af en vind dit zelf heel geil en dus ook wel normaal ik denk dat dit dus best kan let alleen op dat echt niemand je kan zien dan kan dan namelijk heel vervelend zijn voor jou en de persoon die je ziet 

Reputatie 1
Badge

Ja maar is het normaal om in een vuil plasje water in het bos te zitten ik vind het best lekker maar is dit normaal 

Reputatie 2
Badge +1

ik zou dit zelf niet echt fijn vinden maar als jij dat lekker vind denk ik dat het prima moet kunnen 

 

onnodige quote verwijderd KT

Reputatie 5
Badge +4

@Lukasss Nee is helemaal niet raar je brengt me op een idee zelfs maar ga je dan nat weer je kleren in of heb je iets van een handdoek bij je dan?

Reputatie 1
Badge

Ik ga nat erin in mijn kleren maar soms ben je vuil van dat water 

Reputatie 5
Badge +4

Ik begrijp het niet helemaal eerst zeg je dat je je helemaal uitkleed en dan ik het plasje gaat zitten en nu dat je nat met kleren erin gaat zitten??

Reputatie 1
Badge

Nee nee ik bedoel ik ga na het plasje nat mijn kleren aan doen want heb geen handoek bij me

Reputatie 5
Badge +4

Ahhh oke

Reageer