Vraag

aftrekken ging helemaal fout

  • 18 September 2022
  • 7 reacties
  • 1540 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi ik zit ergens ontzettend mee en ik weet niet wat ik ermee moet dus ik heb maar gwn hier een acc aangemaakt, want ik wil echt een goed antwoord hebben op het volgende. Ik ben ruben, 16 jaar oud maar dat doet er verder niet toe. Maar mijn ouders zijn gescheiden en was gister en ook vandaag bij mijn moeder, en mijn moeder was gisteren bij een vriendin van haar heel lang dus was vandaag erg lang alleen thuis, vervolgens wilde ik beschuiten eten met chocopasta. Dus pakte een mes om m'n beschuit te kunnen smeren  duh, vervolgens had ik een beetje jeuk aan m'n piemel en ging daar krabben en werd vervolgens uit het niets werd ik ontzettend geil, dus ik ging m'n broek en onderbroek uitrekken en ik ging keihard aftrekken. Terwijl ik bij mijn rechterhand het mes had, ik bleef met mijn lul aan het klapperen want ik vond het heel erg lekker, en toen ik bijna klaarkwam viel mijn mes uit mijn rechterhand. Vervolgens lande dat mes. Vooral de scherpere kant recht op mijn eikel, en daarna bleef mijn eikel maar bloeden en zat er echt een erge wond op. Dus ik ging wc papier halen om het bloed van m'n eikel te vegen, en het bleef maar bloeden en het deed ook nog eens ontzettend veel pijn. Dus uiteindelijk om 22:00 s, avonds kwam mijn moeder thuis en mijn eikel bleef nog bloeden en ik deed alsof er niks aan de hand was want ik durfde dit echt niet te vertellen, want lang geleden toen ik nog klein was leerde mijn ouders me aan dat ik nooit MAAR DAN OOK ECHT NOOIT met een mes mag spelen. En er extra voorzichtig mee moet zijn, dus ik ben als der dood als ik dit vertel dat mijn ouders me kapot gaan schelden en misschien wel gaan slaan ofzo, en het is nu een dag later en mijn eikel bloed nog steeds een beetje en doet ook ontzettend erg pijn. Help me alsjeblieft wat moet ik doen, en is deze wond te genezen want hij is extreem heftig. Dus moet ik misschien mijn lul laten amputeren of geneest het vanzelf??? En WAT MOET IK DOEN?? IK DURF DIT NIET AAN M'N OUDERS TE VERTELLEN IK SCHAAM ME DOOD!


7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Doktertje bezoeken

Reputatie 5
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Hoi ik had ook ooit iets met m’n lul maar dan waar je voorhuid aan vast zit ik was een keer hard aan het rukken en toen rukte ik te hard en toen had ik m’n vel gescheurd en ik was ook helemaal in paniek ik riep m’n vader der bij en hij zij dat het vanzelf weg ging maar dat was niet op m’n eikel maar der net onder als het niet stopt met bloeden zou ik het echt vertellen want je kan er niks aan doen en ik denk dat het wel goed komt zorg dat je eigel droog blijft want dan groeit er mis een klein korstje je kan je vinger een paar sec op neer leggen dan droogt het heel snel en stop je ook het bloeden als dat niet werkt vertel het je ouder en ga naar de dokter ik hoop dat dit hielp en ik wens je sterkte succes.

Reputatie 3
Badge +3

Dankjewel! Ik vind het nog wel moeilijk om aan m'n ouders te vertellen, aangezien ze me vroeger aanleerde heel streng dat ik niet met een mes mag spelen en er ook heel voorzichtig mee moet zijn, ik denk dat ik maar gwn moet liegen over hoe het is gebeurd. Dat het niet met een mes was gebeurd maar met m'n nagel ofzo, want ik ben als der dood dat ik dan ruzie met ze krijg en daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten. Maar thanks voor je antwoord!

Groetjes ruben.

Reputatie 3
Badge +3

Sorry jongens er staat dat ik vandaag heel lang alleen thuis was, maar ik was juist gisteren alleen thuis dus het was gisteren gebeurd en niet vandaag. Een beetje onduidelijk sorry.

 

Dus het was gisteren gebeurd niet vandaag.

Badge

Ik zal naar de dokter gaan

Je moet er echt naar laten kijken.  Zeg anders dat je je schaamhaar wilde scheren en dat het scheermes je eikel raakte.  Echt niet wachten want je hebt je piemel nog lang nodig

Reputatie 3
Badge +3

​​​​​​​(Onnodige quotes verwijderd)

Dat ga ik dan vandaag zeggen! Want de echte waarheid durf ik echt niet te vertellen, thanks voor je tip!

 

Reageer