Skip to main content
Vraag

Aftrekken en waar laat je het dan?

• July 31, 2025
  • 18 reacties
  • 837 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Nog een vraag gericht aan jongens. Als jullie aftrekken, waar laten jullie dan je kwakje?

18 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 31, 2025

Hoi.

Ben wel geen jongen maar ik had een vriendje die het altijd zelf door slikte als ik er niet was .

Hij vond het gewoon en niet vies ofzo

• July 31, 2025

@Wolf  ik hoef nog niks op te ruimen 😉

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 31, 2025

Mijn vriendje doet dat ook zo, ​@Kim.1 Wel zo netjes.  Is ook niet vies.

• July 31, 2025

In een zakdoekje of wc doe ik het meestal.

Alexander01
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • July 31, 2025

Dit is misschien raar maar ik slik het zelf op ik vindt het niet vies maar als ik veel klaarkom kuis ik het op met papieren doekjes

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 31, 2025

Hoi hoi ​@Wolf . Zelfde naam, maar dan in een andere taal😉

Zelf laat ik het op mijn buik en dan met een nat doekje erover. Als het op mijn matras komt, een nat doekje onder de kraan en dan op mijn matras

Groetjes Lupus

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • July 31, 2025

Hoi hoi ​@Wolf . Zelfde naam, maar dan in een andere taal😉

Zelf laat ik het op mijn buik en dan met een nat doekje erover. Als het op mijn matras komt, een nat doekje onder de kraan en dan op mijn matras

Groetjes Lupus

inderdaad, lupus is latijns voor wolf volgens mij 😎. prachtige beesten. loyaal en krachtig ook. 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 31, 2025

@Wolf, officieel is het Canis Lupus, maar dat vond ik wat te lang ;). Verder ben ik het met je eens! Prachtige dieren

Groetjes Lupus 

(Kt, ik blijf nu on topic hoor)

Husky007
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 1, 2025

Ik heb nog geen wakje en laat nog niks achter Lekker gemakkelijk  

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Ik trek mezelf altijd af in bad dan spoel ik het meteen weg en maak ik mijn penis schoon wel zo frips

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 1, 2025

Ik ruim het altijd op van mijn buik en eikel met een zakdoek of wc-papier.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 1, 2025

Meestal gebruik ik gewoon doekjes, maar in de regel masturbeer ik voor ik ga douchen, zodat ik het gelijk mn penus schoon kan wassen. De doekjes pleur ik gewoon meteen in de prullenbak.

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 5, 2025

@Diana ja is goed dat ze dat doen. Dan proeven ze ook wat wij proeven als ze willen dat wij het kwakje door slikken. Doe het altijd met plezier hahaha. Jij ook?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 5, 2025

@Kim.1 dat hij het zou willen is niet de reden waarom ik slik, hoor. Ik vind het lekker en intiem. En jij ook😀

Boman
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 5, 2025

Meestal gwn tissues of anders doe ik het onder de douche of in het toilet

Forum|alt.badge.img+1

Ik spuit het op mijn deken, en dan trekt het zelf wel weg, ook al is het heel veel wat er uit komt.

• Weet de weg
  • August 6, 2025

Gewoon op mezelf, 30seconden daarna heb ik mijn kleren er al over aan gedaan. 

Je kan het ook likken of open smeren op je buik, na het open smeren droogt het op

• Weet de weg
  • August 6, 2025

In een zakdoekje of wc doe ik het meestal.

Je moet wat feeling hebben met hetgeen eruit komt... Full experience... Je doet het goed of je doet het niet. Je hoeft niet vies te zijn van jezelf. Op je vinger en buik kan geen kwaad. Daarna kan je het inderdaad met doekjes gaan doen, maar niet rechtstreeks er in... En al zeker niet rechtstreeks in de wc pot... Dat is not done. Beetje feeling met hetgeen eruit komt kan geen kwaad