Vraag

Aftrekken en vingeren

  • 4 June 2018
  • 6 reacties
  • 476 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het raar als je aftrekt of vingert ik ben 14 jaar en ik trek mezelf af maar meisjes zijn er zo gesloten in

6 reacties

Dat is zeker niet raar. Iedereen experimenteert daar in wanneer ze daar behoefte aan beginnen te krijgen. Bij de één is dat eerder dan bij de ander. Maar iedereen doet het, ook al praten meisjes daar niet openlijk over, ik kan je vertellen dat ook zij masturberen.
Hi Daann,

ik ben een jongen van 15 en ik en mijn twinbroertje ook trouwens trekken ons al af sinds groep 6. Toen hadden we nog geen sperma, maar dat kregen we in groep 8.

Van meisjes weet ik het niet precies. Wij vallen op jongens, dus we hebben nog nooit een vriendinnetje gehad. Op school horen we wel eens verhalen over meisjes, maar we weten niet wat er allemaal waar is.

Het enige meisje waar we het zeker van weten is onze zus. Die is bijna 3 jaar ouder en toen wij 11 ofzo waren hadden we een keertje gezien dat ze aan het vingeren was. Wij werden er niet opgewonden van, maar onze zus wel. We snapten toen nog niet precies wat ze aan het doen was en hadden het gevraagd en toen begrepen we dat het net zoiets was al dat jongens zichzelf aftrekken en dat deden we toen al.

Wij hebben liever een piemel in ons hand, maar ja, ik denk dat veel meisjes het wel lekker vinden en het ook normaal is dat ze het doen, maar wij, sws omdat we gay zijn, denk ik, horen er niet zoveel over. Alleen als vrienden van ons weer eens een meisje gevingerd hebben ofzo.

Mag ik vragen hoe ver je in transitie bent? Heb je al puberteitsremmers ofzo? Als je er niks over wilt zeggen is het ook goed natuurlijk, maar ik zag het op je profiel staan en vroeg me af hoe je dan aftrekt.

Groetjes,
M&M's
Dat is niet raar.
Gemiddeld gezien doen meisjes het minder en zijn er minder meisjes die het doen, wat kan verklaren dat je er minder over hoort.


Dit wordt verwarrend als @Daan. er ook op gaat reageren, dus hopelijk kunnen mensen de namen uit elkaar houden....
@Daann Natuurlijk is dit niet raar! Ik ben 12 en trek me iedere dag wel minstens 1x af!

OFF-TOPIC:

@Menspersoon Ik weet niet of dit op de desktop versie ook is, maar op de mobiele versie staat er een paars balkje met “Auteur” ofzo erop als het een bericht is van de auteur.
Daar ben ik mij bewust van, maar zeker op een telefoon komt een fout nog wel eens voor wanneer je iemand wilt aanspreken met een "@" . Typfouten zijn dan een beetje ongemakkelijk, denk je niet?

"Ik weet niet of dit op de desktop versie ook is,"
Dat is ook zo.
Nou top! Heb ik weer wat geleerd vandaag! Zullen we nu weer on-topic gaan en @Daann helpen??

Reageer