Skip to main content

Hoi,

ik heb een vraag maar eerst een verhaal..

Ongeveer 3 jaar geleden sliep mijn toenmalige beste vriend bij mij (zoals we elk weekend deden) en we sliepen in mijn tuinhuis omdat het echt mega warm was midden in de zomer.. we lagen al in bed en zaten tot 1 uur nachts clash royale aan het spelen.. ik wou al heel lang samen met hem aftrekken enzo en begin gewoon zonder er aan te denken een beetje een mn pik te zitten terwijl we op onze tel zaten.. niet aftrekken ofzo maar gwn beetje spelen ermee terwijl die nog in mijn onderbroek zat. Ik had mn deken tot net onder mn onderbroek over me heen zodat hij het een beetje expres kon zien.. ik zag dat hij ook een stijve kreeg en dat hij het zelfde een beetje deed… we begonnen toen “doen durf of de waarheid” te spelen en van kwaad kwam erger, we hadden een eigen lijstje gemaakt met trek de ander af, pijp de ander, trek jezelf af en last de ander kijken, zulke dingen.. hij kwam uiteindelijk als eerste klaar en ik daarna ook, we gingen toen gewoon in bed liggen en zijden beide van “laten we dit nooit meer doen” aangezien we beide niet homo zijn maar gewoon wouden experimenteren.. ik heb hem de volgende ochtend nadat die naar huis ging nooit meer gesproken omdat het zo raar was wat we hadden gedaan ofzo dat het raar was om elkaar nog te zien… super jammer want het was mijn beste vriend voor echt 8 jaar lang al..

Side note:  ik denk dat ik dus in de tussentijd erachyer ben gekomen dat ik bi ben, niet op een normale manier maar oo een manier dat ik wel jongens heel geil vind en er seks mee zou kunnen hebben maar nooit een relatie zou kunnrn heb en met ze. Dat nogsteeds alleen met meiden.

mijn vraag nu is: ij ben inmiddels verhuisd en beste vrienden geworden met mijn buurjongen die hier al woonde, een hele knappe jonge die een half jaartje jonger is (hij is 15 ik 16) hij kimt bijna elk weekend bij mij logeren en als we in bed liggen hebben we het bijna altijd over aftrekken en geile dingen enzo en maken we een beetje grapjes van “kom me pijpen, en kom samen aftrekken” zulke dingen, en altijd als hij dat grapje maskt wil ik het eig echt doen alleeb wsbneer ik dan zegmaar “nep” mijn hand naar zn onderbroek beweeg trekt die altijd weg of slast die mn hand weg en zegt die grapje ofzo.. zelfde bij mij, als ik zon grapje maak komt die ook altijd fichterbij en zou die die het denk ik misschien wel echt willen doen alleen trek ik dan weg, dit omdat ik me dab steeds herinner aan hoe ik hier een vriend aan “verloor” en ik dst niet nog is wil.. maarja, het ding is ik wil het echt heel graag met hem doen, samen aftrekken en elkaar pijpen enzo.. alleen heb ik geen idee hoe ik dut nu moet overbrengen..  heeft iemand dus tips hoe ik hem “overhaal” om niet weg te trekken of zeggen jullie van gewoon snel grijpen als hij weer zon grapje maakt ipv rustig doen, of hem mijn pik gwn laten pakken ipv wegtrekken, want ik zelf denk eigenlijk dat ik met hem vrienden zou blijven als ik zoiets met hem doe ipv dir andere vriend..

elke tip of trick suggestie of opmerking is welkom! Bedankt!!

Ik zou het er gewoon over hebben. De sleutel voor goede seks/masturbatie is altijd praten. Altijd. Begin er eens over als jullie het er weer eens over hebben, maar dan serieus. Als hij dan zou zeggen ‘Nee man, sorry’ Laat dat dan ook zo, laat hem in zijn waarde. Mocht hij ook nieuwschierig zijn: ga je gang. En als je bang bent m weer te verliezen, spreek dat uit, zeg dat je al eens een vriend bent verloren rondom dit onderwerp. De details kan je weg laten. Ik wens je veel succes en plezier :)

Waarschijnlijk kunnen jullie best goed praten.  Vertel hem hoe je een goede vriend bent kwijtgeraakt omdat jullie dit soort spelletjes deden en dat je dat heel jammer vindt.

Dat zegt hem drie dingen: Dat je hem vertrouwt (anders vertel je zoiets niet). En dat jij er wel voor open staat maar ook … dat hij echt moet bedenken of hij het zelf wel wil. 

En dan laat hij het wel weten…

Reageer