Skip to main content
Vraag

aftrekken begint saai te worden

• August 9, 2025
  • 4 reacties
  • 345 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jongen van 15 jaar trek mezelf nou al bijna 3 jaar af maar het begint saai te worden en het duurt steeds langer hebben jullie ideeën of kunnen jullie mij helpen 

4 reacties

@Leeuw  Probeer het om de 2 a 3 dagen te doen. Zo krijg je wel weer eens zin om het te doen. Probeer ook het spannend te maken door bijvoorbeeld het op plekken te doen waar je het normaal niet zal aftrekken. 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • August 10, 2025

Er is een zoekbalk op dit forum, gebruik die!

Groetjes Lupus

• August 10, 2025

@Leeuw  misschien ben je wel eens alleen thuis en ga je dan lekker naakt. Bv aftrekken in de woonkamer of misschien ergens in de tuin.  De komende paar weken wordt het lekker weer dus misschien naar een bos of maisveld (doe ik vaak). Ik ga ook wel eens naar een grote kledingzaak en pak daar iets (valt minder op) en ga dan een pashokje in en kleed me dan helemaal uit (ik heb nog geen wit goud😉) maar jij denk ik wel dus neem wel iets mee om het op te ruimen. Kijk eens op Google Maps bij jou in de buurt naar rustige plekjes. Zelf vind ik buiten aftrekken het lekkerste wat er is 

• August 10, 2025

die vraag wordt hier veel gesteld maar als je nu eens de zoekfunctie bovenaan het scherm gebruikt en typt “aftrekken saai” of “rukken tips” ofzo dan krijg je wel 1000 antwoorden, bij voorbeeld