Aftrekken

  • 9 November 2021
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

Badge +2

Hallo,

Ik trek niet zo vaak af (echt waar: tot nu toe maar 1 keer). Ik doe het wel eigenlijk wel graag. Maar ik ben al meteen bij de eerste keer klaargekomen.

Kan je tijdens het aftrekken voelen dat je klaarkomt?

Alvast bedankt

Anoniem MV.


4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd-

ja dat kan zeker en dat gevoel is volgensmij het gevoel waarom iedereen het doet (tenminste ik want waarom zou je random aan een lul lopen trekken zonder dat je iets voelt)

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, 

als je klaarkomt als man komt er sowieso sperma uit je penis, en ik las dat jij ook al sperma had. 

Als je nog geen sperma hebt voel je toch een gevoel wat steeds opbouwt, opbouwt, opbouwt. En dan ebt ook het gevoel dat je wil aftrekken weg. Het is echt een hoogtepunt wat je bereikt en je voelt dat langzaam opkomen. Als je klaarkomt weet je waar ik het nu over heb.

Badge +2

Hoi, 

als je klaarkomt als man komt er sowieso sperma uit je penis, en ik las dat jij ook al sperma had. 

Als je nog geen sperma hebt voel je toch een gevoel wat steeds opbouwt, opbouwt, opbouwt. En dan ebt ook het gevoel dat je wil aftrekken weg. Het is echt een hoogtepunt wat je bereikt en je voelt dat langzaam opkomen. Als je klaarkomt weet je waar ik het nu over heb.

Thanks!

Reputatie 2
Badge +2

in het begin voelde ik het ook nie maar als je het blijft doen voel je uiteindelijk een heerlijk gevoel en als je bent klaargekomen dan ben je plots niet meer geil, wat je kan doen als je meer sperma wilt, wilt spuiten of/en geil wil blijven is als je da gevoel voelt da je bijna gaat klaarkomen stoppen tot da gevoel weg is en dan weer beginnen

Reageer