Aftrekken

  • 6 February 2020
  • 12 reacties
  • 700 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

He lijkt het jullie ook zo lekker om samen af te trekken? Ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen. Vertel…

 


12 reacties

Ik heb hier geen ervaring in maar het lijkt me wel heel fijn!

Ik trek ook weleens af op het idee dat ik ruk/seks heb met vrienden.

 

Al een tijdje probeer ik via internet een vreemde van mijn leeftijd te zoeken voor pijpen en of rukken.
Het lijkt me super tof om te experimenteren.

 

Deze reactie is niet bedoeld voor dating hoor :smile:

-onnodige quote verwijderd-

Helaas heb ik hier geen ervaring mee!

Zou het zo graag een keer willen proberen!

Ik heb met een vriend gerukt. Waren aan het logeren en zaten in pyjama. We kregen allebei een stijve en zijn boven in bed gaan rukken. Elkaars lul jammer genoeg niet gezien maar wel zijn sperma. 

He lijkt het jullie ook zo lekker om samen af te trekken? Ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen. Vertel…

 

Hoi Thom :-)

 

Ik heb nog wel een ervaring. Mijn ouders waren een weekend weg dus ik was alleen. Toen kwam er een vriend slapen en toen zei ik: ik moet nog even douchen. Hij zei zullen we anders samen in bad gaan en ik was al in de badkamer en ik had mijn boxer nog aan en hij begon zich uittekleden en vroeg wel naakt toch? Ik zei oke en toen hebben we elkaar afgetrokken en toen hebben we in een tweepersoons bed samen naakt geslapen 

Heb geen ervaring maar wil het wel eens doen.

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben geen jongen, maar het lijkt mij echt niks

Nice, dan ben ik dus niet de enige 😅

Badge

He lijkt het jullie ook zo lekker om samen af te trekken? Ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen. Vertel…

 

Ik zou dat ook heel graag willen heerlijk om met een ander af te trekken 

Badge

Want ik ben bang dat ik het fout doe en dan kan ik het leren

Reputatie 3
Badge +3

Heyy Thom,

ik heb er helaas geen ervaring mee maar je bent zeker niet de enige. Het lijkt me echt fantastisch om te rukken met een vriend of misschien zelfs te pijpen🤪

Badge

Echt he

Reputatie 5
Badge +5

Ik doe het wel vaker met mn beste vriend

Reageer