Vraag

aftrekken

  • 15 October 2019
  • 5 reacties
  • 2016 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik heb een vraagje. Als ik

ga aftrekken op mijn bed gebruik ik speeksel en de meeste van jullie denk ik ook maar als je dan gaat aftrekken op je bed dan gebruik je dat speeksel maar als je dat uit je mond spuugt dan komt dat over het hele bed en dat is irritant als je bijvoorbeeld daarna gaat slapen op die plek maak mijn vraag is: wat doen jullie dan om te zorgen dat je bed niet nat wordt? Ik gebruikte eerst een kussen maar die werd helemaal vies dus weten jullie nog andere opties


5 reacties

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Maar als ik het goed begrijp kun je het ook bijvoorbeeld eerst op je hand spugen.

Je hoeft geen speeksel te gebruiken, hoor.
Het lijkt mij ook beter om niet alles onder te spugen en wat gerichter bezig te zijn, zoals nogsteedsanoniem suggereerde.

Hoihoi,

Als je niet nat wilt worden is het misschien een idee om nadat je je behoefte gedaan hebt even naar de wc te gaan en je penis af te doen aan een handoek of wcpapiertje. Weliswaar raad kk het wc-papier af, want dat schuurt ontzettend over je penis.

Ik raad het af om te spugen maar in plaats daarvan een glaasje water te nemen om je hand in te bevochtigen. Ben je namelijk ziek en ga je dus speeksel gebruiken kun je die bacteriƫn overgeven op je geslachtsdeel wat niet zo leuk is. De vingertoppen nat is voldoende.

Ik raad het af om te spugen maar in plaats daarvan een glaasje water te nemen om je hand in te bevochtigen. Ben je namelijk ziek en ga je dus speeksel gebruiken kun je die bacteriƫn overgeven op je geslachtsdeel wat niet zo leuk is. De vingertoppen nat is voldoende.

Het is niet schadelijk om speeksel te gebruiken. Ook niet als je een griepje hebt, de ziekte zal zich niet verspreiden naar de penis als je speeksel gebruikt.

Reageer